Įmonės ūkinės veiklos analizė (Kietas riešutas žaidimas)


Finansų kursinis darbas.

Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Įmonės strategija. Bendra įmonės strategija. Uab „Pieva“ charakteristika. Įmonės valdymas. Rinka. Įmonės ūkinė veikla. Produkto aprašymas. Prekybos atstovai. Marketingo rodiklis. Reklama. Personalo politika. Kainų politika. Gamybinė veikla. Įrenginiai ir jų pajėgumas. Finansinių rezultatų analizė. Balansas. Turtas. Nuosavas kapitalas ir įsipareigojimai. Pelno (nuostolių) ataskaita. Pardavimo pajamos. Grynasis pelnas (nuostoliai). Išvados. Rekomendacijos. Bibliografinis nuorodų sąrašas. Priedai.


Siekiant įtvirtinti ir pagilinti ekonomikos, vadybos, apskaitos žinias, besimokant dirbti komandoje, atliekami ekonominiai skaičiavimai ir analizuojami įkurtos įmonės veiklos rezultatai. Kuriama verslo įmonę pavadinamu „Pieva“. Per ketverius metus įmonė priiminės svarbius sprendimus, susijusius su produkcijos gamyba, įmonės finansais ir marketingu. Kiekvienų metų pabaigoje daromos įmonės finansinės ataskaitos, kurios parodys įmonės paklausą rinkoje, pajėgumą ir pelną. Pagrindinis įmonės tikslas sukaupti kuo didesnį kapitalą ir išmokėti kuo daugiau dividendų įmonės akcininkams.

Darbo objektas – UAB „Pieva“ veiklos analizė.

Praktikos tikslas: sukurti ir aprašyti įmonę.

Darbo metodai – įmonės „Pieva“ finansinių ataskaitų analizavimas, rinkoje esančių įmonių palyginimas

Kad įmonė UAB „Pieva“ pasiektų tikslus turi mąstyti strategiškai bei privalo atidžiai stebėti išorinę aplinką ir į tai atsižvelgiant pradėti taikyti strateginius pakeitimus įmonės pelnui didinti. Be to, savo verslą jie turi nuspręsti, kurių strateginių pakitimų imtis. Strateginis valdymas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remiantis firma laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo išteklius.

Įmonės UAB „Pieva“ pagrindinė veikla – šildymo katilų gamyba. Įmonės valdyba stengsis užimti kuo didesnę rinkos dalį, pirmaujanti tarp konkurentų, tobulinti ir atnaujinti gaminius, patenkinti pirkėjų poreikius, gauti pastovų pelną ir sukaupti kuo daugiau kapitalo tolimesnei veiklai.

Šiems tikslams įgyvendinti įmonei reikės 45000 €. įstatinio kapitalo. Nuosavo kapitalo veiklos vystymui neužteks, reiks paimti 40000 €. paskolą, kurią sugrąžinsime per penkerius įmonės veiklos metus (po 7000 €/m).

Norėdami pasiekti kuo geresnių rezultatų mūsų įmonės vadovai nusprendė vykdyti intensyvaus augimo strategiją, kurios tikslas – pagerinti įmonės poziciją vykdomame versle. Naudosime įsiskverbimui į rinką strategiją t.y. sieksime padidinti rinkos dalį esamose rinkose. Tai darysime didinantys apimtis esamiems klientams, pritraukiant konkurentų klientus įtikinant potencialius klientus pirkti šiuos gaminius. Didinsime gamybos pajėgumus, gamybos apimtis, kelsime darbo našumą, taupysime išteklius. Sieksime gaminamus produktus įvesti į naujas rinkas. Tam tikslui priimsime daug prekybos atstovų. Pateiksime rinkai ir vartotojams patrauklesnes bei kokybiškesnes prekes nei konkurentai.

Įmones UAB „Pieva“ produkcijos pirkėjai – individualiu namų savininkai. Įmonės pagaminta produkcija pardavinėjome per prekybos atstovus, dirbančius šalies teritorijoje ir užsienyje. Užimti kuo didesne rinkos dali yra labai svarbu. Tai priklauso nuo kainų politikos, kredito klientams suteikimo, išlaidu reklamai, prekybos atstovu skaičiaus.

Įvertinus įmonės veikla penkerių metu laikotarpyje, katilu ,,Kaitra 150“ prekyba sekėsi geriau nei ,,Kaitra 200“, tai galėjo įtakoti didesnė ,,Kaitra 200“ kaina bei mažesnės lėšos skiriamos būtent šios rūšies katilams.

  • Finansai Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (2566 žodžiai)
  • Universitetas
  • Finansų kursiniai darbai
  • Microsoft Word 288 KB
  • Įmonės ūkinės veiklos analizė (Kietas riešutas žaidimas)
    10 - 8 balsai (-ų)
Įmonės ūkinės veiklos analizė (Kietas riešutas žaidimas). (2016 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-ukines-veiklos-analize-kietas-riesutas-zaidimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:28