Įmonės veiklos analizė


Įmonių veiklos analizė. Praktikos ataskaita kavineje. Kavinės veiklos aprašymas. Įmonės veiklos aprašymas. Imones veiklos analizavimas. Imones veiklos analize praktika. Imones+veiklos+analize. Kavines veiklos analize. Imones veiklos analizes organizavimas. Imones veiklos analize referatas.

Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės veiklos analizė. Įmonės valdymas. Darbo santykiai. Konkurencija. Įmonės ryšiai su išorinė aplinka. Įmonės teisinė aplinka. Įmonės ekonominė ir socialinė aplinka. Išvados. Priedai.


Praktikos darbo tikslas yra susipažinti su įmonės veikla, jos pobūdžiu, bei pritaikyti vilniaus universitete pritaikytas teorines žinias.

Pasirinkta UAB pavadinimas – naujai atsidariusi bendrovė, kurios pagrindinė veikla yra kavinės- baro darbo organizavimas ir jo veiklos koordinavimas. Kavinė – baras tik pradėjusi veiklą pasižymi ypatingai gera gaminių kokybe ir puikiu aptarnavimu, todėl nors ir esant gana didelei konkurencijai lankytojų skaičius auga kasdien.

šiame darbe aprašomi pagrindiniai praktinio (finansinio) darbo principai UAB pavadinimas . Čia nepateikiama tiksli finansinė informacija, o parodomas tik pats įmonės veikimo UAB pavadinimas įregistruota 19xx metais xx xxd. Pagrividinė verslo aplinka – tai veiksniai tiesiogiai susiję su verslininko galimybėmis, tai yra vartotojai, tarpininkai, konkurentai, darbo ištekliai ir pan. Kiekvienas vartotojas skiriasi savo skoniu charakteriu norais ir įpročiais. Uab pavadinimas pradėjo savo veikla tiesiogiai neišanalizavus potencialių vartotojų poreikius. Tik išanalizavus vartotojo porekius galima pateikti jam tai, ko jis nori, ką gali įvertinti ir ką gali apmokėti.

žinoma, kad UAB pavadinimas savo veiklą pradėjo nuostolingai. Įmonės kainų politika bei rėmimo politika buvo sudaryta remiantis kitų barų ar kavinių, kainų politika. Tačiau jos netiko UAB pavadinimas valdomai kavinei, nes nebuvo atsižvelgta kas nulemia vartotojo pasirinkimas: kaina kokybė tiekimo terminai, aptarnavimas, asmeniniai kontaktai, politiniai įsitikinimai.

Kitas vidinys verslo aplinkos veiksnys – konkurentai. Konkurentai šiai įmonei yra labai svarbus veiksnys. Uab bazilikui pagrindinė konkurencija vyksta tik dėl vartotojo bei dėl darbo išteklių. Labai aukštas konkurencijos lygis yra dėl vartotojų. Konkurentai yra jau seniai UAB pavadinimas pagrindinis akcininkas yra fizinis asmuo, jis taip pat yra ir veiklos valdymas pačioje įmonėje yra pagrįstas bendravimu. Pasikeitus politinei sistemai Lietuvoje, daug svarbesnį vaidmenį įgavo žmonių bendravimas. Uab pavadinimas vadovas suprato, kad bendravimas daro didelę darbo rezultuab pavadinimas produkcija ir paslaugos yra skiriamos miesto svečių ir nuolatinių gyventojų nebrangiam ir kokybiškam pamaitinimui atsižvelgiant į tai, kad šiuo metu Kaune yra 8% labai turtingų žmonių, 10% pasiturinčių ir 80% žmonių, kurių pajamos neviršija 800lt per menesį. Taigi į restoraną gali eiti apytiksliai 50% žmonių. Rinkos dalis yra pakankamai didelė, tačiau ją užsiimti yra gana problematiška, nes kavinė-baras yra įkurta ganėtinai neseniai ir nelabai žinoma tarp gyventoju.

Įmonės veiklos analizė. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:50