Įmonės veiklos ir rinkodaros analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Susipažinimas su įmone, jos veikla. Prekės ženklas MAXIMA. Rinka. Įmonės makroaplinka. Įmonės konkurentai. Ištirti rinkodaros kompleksą. Įmonės prekių asorimentas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: susipažinti su įmonės veikla, pateikti šios įmonės rinkodaros analizę.

Uždaviniai:

1.Susipažinti su įmonės veikla.

2.Susipažinti su įmonės prekės ženklu.

3.Ištirti rinką.

4.Ištirti makroaplinką.

5.Ištirti įmonės konkurentus.

6.Ištirti rinkodaros kompleksą.

7.Ištirti įmonės prekių asorimentą.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (2209 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 51 KB
  • Įmonės veiklos ir rinkodaros analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės veiklos ir rinkodaros analizė. (2013 m. Lapkričio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-veiklos-ir-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:58