Įmonės veiklos užsienio rinkose tikslingumo įvertinimas


Ekonomikos skaidrės. Įmonės veiklos užsienio rinkose tikslingumo įvertinimas. Eksporto rinkos tyrimas. Informacija ir užsienio rinkos analizės rezultatai turi atsakyti į šiuos klausimus. Eksporto paklausos tyrimai. Santykinis konkurencinis pranašumas apibūdinamas šiais kriterijais. Rinkos patrauklumas ir santykinis konkurencinis pranašumas įvertinamas rinkos segmentavimo procese. Mažiau patrauklios rinkos atmetamos, vadovaujantis atmetimo procedūros kriterijais. Patraukliausios eksportui tinkamos užsienio rinkos gali būti atrenkamos pagal. Rinkos potencialas. Šalies, į kurią eksportuojama, veiksniai. Sprendimui priimti gali būti naudojama matrica. Rinkos patrauklumo veiksnių vertinimas. Įmonės konkurencinės pozicijos užsienio šalyje įvertinamos remiantis šiais kriterijais. Eksporto pasiūlos tyrimai. Pagrindiniai veiksniai, sąlygojantys prekių pasiūlos pokyčius. Įmonės tarptautinis konkurencingumas. Konkurencijos intensyvumo užsienio rinkoje veiksniai. Eksporto įmonės galimybių įvertinimas. Sprendimo eksportuoti priėmimas. Eksporto planavimas ir eksporto rinkos parinkimas. Svarbu. Eksporto marketingo plane reikėtų numatyti, kokie bus pasirinkti produkto pristatymo, reklamos ir pardavimo būdai.


Kokiu būdu išeiti į rinką, rasti vartotoją ir pasiūlyti jam savo produkciją? Ar tai daryti savarankiškai, ar pritraukti tarpininkus? Ar teikti pasirinktai rinkai gatavą produkciją, ar pusgaminius? kokią konkrečią rinkotyros ir rinkodaros priemonių komplekso programą parengti, norint pasiekti numatytus tikslus pasirinktoje rinkoje? kaip organizuoti įmonėje rinkotyros ir rinkodaros priemonių komplekso programos įgyvendinimą?

Įvairūs prekybos barjerai (muitų tarifai, eksporto ir importo muitai, akcizai, subsidijos; Netarifiniai barjerai – kvotos, licenzijos ir t.t.); Konkurencija tiriamoje rinkoje, kuri priklauso nuo rinkos tipo.

Pasiūlos tyrimuose pirmiausia būtina išsiaiškinti analizuojamos prekės gamybos apimtį šalyje ar regione, jos esamą kiekį rinkoje ir atsargas, tos prekės importą ir eksportą. Kiekybiškai pasiūla įvertinama taip: prekės gamyba šalyje + importas – eksportas + (-) atsargų pokyčiai sandėliuose.

Naudojami du įmonės konkurencingumo nustatymo būdai: struktūrinis ir funkcinis. Konkurencingumą nustatant struktūriniu būdu, atsižvelgiama į šakos monopolizavimo lygį, t. y. gamybos bei kapitalo koncentraciją ir įėjimo į šaką barjerus. Prie pagrindinių barjerų priskiriama: gamybos masto poveikio įtaka, produkcijos diferenciacijos laipsnis, kaštų absoliutus pranašumas, būtinas kapitalo dydis.

Rinkos potencialas (galimas imlumas); įėjimi į rinką lengvumas; prekės tipas; įėjimo į rinką barjerai (būtinos investicijos, užsienio šalies valstybinis reguliavimas); rinkos vienalytiškumas; įmonės konkurencinė pozicija šakoje; technologinių naujovių įvedimo galimybės; masto ekonomija.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (1274 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 472 KB
  • Įmonės veiklos užsienio rinkose tikslingumo įvertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės veiklos užsienio rinkose tikslingumo įvertinimas. (2015 m. Lapkričio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-veiklos-uzsienio-rinkose-tikslingumo-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:36