Įmonės vidaus rinkodara


Marketingo esė. Įvadas. Vidinė įmonės rinkodara. Vidinės rinkodaros diegimo struktūra. Personalo rengimas darbui su klientais. Personalo telkimas ir motyvavimas. Personalo telkimas. Motyvavimas. Sektino pavyzdžio teikimas. Mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Moralinis ir materialinis skatinimas. Veiksmų laisvės sverto panaudojimas. Klientų pažinimas. CRM kas tai? Didesnis įmonės klientų pasitenkinimas. Rinkodaros komunikacijos automatizavimas. Išvados.


Mano aptariamos potemės bus: personalo rengimas darbui su klientais, personalo telkimas ir motyvavimas, sektino pavyzdžio teikimas, mokymas ir kvalifikacijos kėlimas, kolektyviškumo jausmo ugdymas, veiksmų laisvės sverto panaudojimas, moralinis ir materialinis skatinimas, klientų pažinimas.

Šioje esėje pateiksiu savo daugiausiai teorines išvadas ir apmąstymus kaip turėtų būti formuojama vidinė įmonės rinkodara, pateiksiu pasiūlymų bei metodų kaip burti vieningą komandą, kuri jaustųsi komfortabiliai darbe ir neštų įmonei kuo didesnę naudą.

  • Marketingas Esė
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (3488 žodžiai)
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 36 KB
  • Įmonės vidaus rinkodara
    10 - 4 balsai (-ų)
Įmonės vidaus rinkodara. (2013 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-vidaus-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:59