Įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizė


Vadybos analizė.

Įvadas. Uab “šviežia kava”. Uab “šviežia kava” vidinės aplinkos analizė. Uab “Šviežia Kava” strategija. Uab „Šviežia Kava“ žmogiškųjų išteklių valdymas. Komunikacija Uab „Šviežia Kava“. Vidinė komunikacija. Išorinė komunikacija. Finansų valdymas. Uab „šviežia kava“ išorinės aplinkos analizė. Išvados ir pasiūlymai.


Pasaulyje nėra žmonių, kurie gyventų nepriklausomi vieni nuo kitų. Kiekviena asmenybė turi kažkokį ryšį ne tik su sau artimais žmonėmis, gyvūnais ar daiktais, tačiau ir su nepažįstamaisiais. Joks žmogus negali izoliuotis ir gyventi priklausomas vien tik nuo savęs. Veikiami ne tik žmonių, bet ir įvairių aplinkos veiksnių žmonės kooperuojasi į grupes, organizacijas ir stengiasi veikti vedami bendrų tikslų. Taip yra sukuriamos organizacijos. Organizacija – tai visuomenės dalis, kuri turi fiksuotus tiklus, veiklą, erdvę ir jos dalyvius – žmones. Tokia organizacija yra visuomet veikiama dviejų veiksnių – vidinės ir išorinės aplinkos. Tai reiškia, jog organizacijos veiklą įtakoja joje dirbantys asmenys, kurie tinkamai funkcionuodami veda organizaciją link užsibrėžtų tikslų, tiekėjai, darbuotojai ir kiti asmenys. Taip pat egzistuoja ir išoriniai faktoriai nuo kurių nė viena organizacija išsisukti negali. Tai tokie faktoriai, kurie atsiranda ir keičiasi nepriklausomai nuo organizacijos veiklos. Labai svarbu, kad įmonė sugebėtų reaguoti, imtis veiksmų arba tinkamai prisitaikyti prie išorinės aplinkos veiksnių.

Darbo objektas: UAB „Šviežia Kava“ išorinė ir vidinė aplinka.

Darbo tikslas: atskleisti UAB „Šviežia Kava“ išorinę ir vidinę aplinką.

Darbo uždaviniai:

Supažindinti su įmone UAB „Šviežia Kava“.

Išsiaiškinti, kas sudaro UAB „Šviežia Kava“ vidinę aplinką ir kaip ji susijusi suorganizacija.

Išsiaiškinti, kas sudaro išorinę UAB „Šviežia Kava“ aplinką ir kokia jos įtaka organizacijai.

Įmonė “Šviežia Kava” yra kavos pupelių parduotuvių ir kavinių tinklas. UAB “Šviežia Kava” veikia paslaugų sferoje. Šiai įmonei priklauso septynios kavinės – parduotuvės, esančios skirtingose Vilniaus miesto vietose, kuriose galima įsigyti aukščiausios rūšies kavos pupelių, arbatžolių ir vietoje paragauti pasirinktos kavos. Šią organizaciją valdo UAB “Šviežia Kava” direktorius Vytautas Kratulis, kuri taip pat yra ir šio tinkle įkūrėjas. Įmonė gyvuoja jau keturlioka metų, per šį laiko tarpą įmonėje keitėsi daugybė darbuotojų ne tik ofise, tačiau ir kiekvienoje kavinėje – parduotuvėje. Įmonės veikla neapsiriboja tik kavos gamyba kavinėse ar kavos pupelių pardavimu, įmonė taip pat dalyvauja įvairiuose kultūriniuose renginiuose:

Didmeninė ir mažmeninė prekyba kavos pupomis, įranga.

Kavos, arbatos tiekimas į biurus, viešbučius, kavines, restoranus.

  • Vadyba Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2221 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 76 KB
  • Įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizė. (2016 m. Sausio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-vidines-ir-isorines-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:17