Įmonės x maršruto analizė


Logistikos kursinis darbas. Darbo anotacija. Įvadas. Aprašymo dalis. Paslaugos apibūdinimas. Įmonės charakteristika. Rinkodaros planas. Skaičiavimo dalis. Transporto įmonės paslaugų organizavimas. Laiko sąnaudų suvestinė. Įmonės veiklos rodiklių skaičiavimas. Techninių eksploatacinių medžiagų rodiklių maršrutuose apskaičiavimas. Transporto įmonės gamybinės programos skaičiavimas. Ekonominio pagrindimo dalis. Transporto įmonės darbuotojų skaičiaus nustatymas. Finansinis planas. Rizikos įvertinimas. Ateities numatymas arba perspektyvos. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros šaltiniai.


Uždaroji akcinė bendrovė užsiima tarptautiniais krovinių pervežimais. Yra du maršrutai Kaunas - Talinas ir Vilnius - Ryga. Pirmojo maršruto ilgis 1134 km, antrojo 294 km. Per mėnesį įmonė padaro 38 , o per metus 612.

Įmonėje dirba 7 darbuotojai (direktorius, direktoriaus pavaduotojas, apskaitininkas, vadybininkas, 3 vairuotojai). Darbuotojų mėnesinis atlyginimas:

Įmonėje yra 3 VOLVO FH2T vilkikai, jų įkrovumas - 11 250 kg. Bendra vilkikų masė yra 20 t , degalų sunaudoja 32 l/100 km. Gabenami kroviniai yra medinės lentos.

UAB „Baltic Ekspedition“ metinė krovinių apyvarta yra 2 982 420 000 tkm, vežimų apimtis 6 885 000 t. Įmonės pajamos per metus 1 414 425,6 Lt, Įmonės fiksuotos išlaidos per metus yra 436 798,92 Lt, o tiesioginės 737 116,56 Lt. Įmonės metinis pelnas yra 677 309,04 Lt, o atsipirkimo taškas yra 912 087,95 Lt.

Pastaraisiais dešimtmečiais daugiausiai kroviniai yra pervežami kelių transportu. Krovinio pervežimas keliais palyginus su kitomis transporto rūšimis yra mobilesnis ir lankstesnis. Krovinius gabenti gali tik tie vežėjai, kurie turi licencijas ir atitinka jiems keliamus reikalavimus. Krovinių pervežimas ypač tarptautiniais maršrutais nuolat auga, todėl vyksta didžiulė konkurencija tarp ekspedijavimo įmonių. Kai kurios įmonės bankrutuoja, nes pervežimo išlaidos yra nemažos, jas sudaro nemažos kuro kainos, kelių mokesčiai, krovinio ir automobilio draudimai ir pan., tačiau kai kurioms įmonėms pavyksta puikiai klestėti ir krovinių pervežimai atneša nemažą pelną. Tam, kad įmonė klestėtų ir nebankrutuotų reikia parengti gerą įmonės verslo planą.

Kursinio darbo tikslas - sukurti verslo planą kuriamai įmonei UAB „Baltic Ekspedition“.

Uždaviniai, kurie turi būti atskleisti verslo plane:

Pirmojo maršruto (Kaunas – Talinas) ilgis 1134 km. Maršruto trukmė su pietų ir poilsio pertraukomis yra 1 para 1 val. Maršrute yra 2 pietų pertraukos po 45 min. ir 9 val. poilsis, jame vyksta vienas pakrovimas, vienas iškrovimas. Atgal važiuoja tuščias.

Antrojo maršruto (Vilnius – Ryga) ilgis 294 km. Maršruto trukmė yra 4 val. 29 min. Pietų pertraukos nedaromos nes kelionė neužtrunka 4,5 valandos. Atgal yra nevažiuojama.

Maršrutų pakrovimo ir iškrovimo laikas yra 30 min.

Įmonės konkurencinis pranašumas yra reputacija. Norint turėti gerą įmonės reputacija reikia kokybiško aptarnavimo, stengtis daryti kuo mažiau klaidų, kainos turi būti prieinamos taip pat įmonė turi turėti gerą reklamą.

Vežamas krovinys i Taliną ir Ryga yra medinės lentos (10 tonų) . Lentų storis yra 120 mm, o plotis 400 mm. krovimas yra rietuve (štabeliais). Vilniuje pakraunamas krovinys. Kaune ir Vilniuje krovinys yra pakraunamas, o Rygoje ir Taline iškraunamas.

Sklandų ir kokybišką krovinių pervežimą užtikrina 3 VOLVO markės automobiliai, GPS įranga, sekimo įranga, vairuotojų aprūpinimas mobiliaisiais automobiliais.

Bendradarbiavimas su kitomis įmonėmis ir partneriais. Teikti aukščiausios kokybės transportavimo paslaugas, užtikrinti, kad kroviniai būtų pristatyti laiku pagal grafiką, automobiliai turi atitikti jiem keliamus technininius reikalavimus. Paslaugos kainos turi būti prieinamos ir tenkinti klientus.

Uždaroji akcinė bendrovė „Baltic Ekspedition“ užsiima tarptautiniais krovinių pervežimais. Kroviniai dažniausia yra pjautinė mediena – lentos, tačiau vežama ir kitokie kroviniai (išskyrus pavojingus ir skystus).

Įmonės x maršruto analizė. (2015 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-x-marsruto-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:06