Įmonės „x“ teikiamų paslaugų analizė


Transporto bakalauro darbas. Įvadas. Logistikos teikiamų paslaugų teorinė analizė. Paslaugų esmė ir transporto paslaugų ypatumai. Tarptautinių vežimų kelių transporto organizavimas. Transporto įmonių vieta transportavimo versle. Ekspedijavimo ypatumai. „X“ įmonės transporto paslaugų teikimo analizė. „X“ įmonės veiklos pristatymas. „X“ įmonės teikiamų paslaugų analizė. „X“ įmonės teikiamų paslaugų tobulinimas. „X“ įmonės krovinių vežimo organizavimo tyrimas. Paslaugų teikimo technologijos vertinimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai. Priedas. Klausimynas.


Siekiant išsiaiškinti „X“ įmonės teikiamas paslaugas, jų konkurencingumą, ar patenkinti vartotojai jų teikiamomis paslaugomis, 2012 metų balandžio 10 – 27 dienomis buvo atlikta įmonės paslaugų vartotojų anketinė apklausa. Apibendrinus duomenis paaiškėjo, kad:

Įmonė vykdo krovinių gabenimo, ekspedijavimo, sandėliavimo, muitinės dokumentų organizavimo ir tarpininkavimo muitinėse, krovinius lydinčių dokumentų tvarkymo paslaugas.

Vartotojai yra patenkinti „X“ įmonės teikiamomis paslaugomis, nes ji draudžia krovinius pagal CMR konvenciją, garantuoja apie krovinių buvimo vietą, krovinį gabena du vairuotojai vietoj vieno.

Vartotojams paslaugos kokybė yra: patikimumas, kompetitingumas, saugumas ir pasitikėjimas „X“ įmonės teikiamomis paslaugomis.

Šiai dienai „X“ įmonė yra viena konkurencingiausių vežėjų, kurie stengiasi patenkinti užsakovų poreikius, plėtoja ir tobulina savo veiklą, bei stebi rinkos pokyčius, kad suspėti su laiku.

Adequate functioning of transportation service business is enabled through its sound administration management. At today‘s competition and mass media conditions a comprehensive satisfaction of the needs of the users of transportation services must be related to the adequate administration solutions.

In order to find the services of "X" company and their competitiveness, and customer satisfaction in their services, on 10 to 27 of April 2012, the company has done a survey of consumer services. Summarizing the data showed that:

The Company carries freight, freight forwarding, warehousing, customs documentation and organization of customs brokerage, cargo handling services in the accompanying documentation.

Users are satisfied in the services provided by the "X" company, because it prohibits the goods under the CMR Convention, ensure the load location, load carrying two drivers instead of one.

For users the service quality is: reliability, competence, security and trust for services of the "X" company.

To date, the "X" company is one of the most competitive carriers in their efforts to satisfy customer needs, develop and improve their processes, and monitor market developments to keep up with the times.

Objektas. „X“ įmonės teikiamos paslaugos.

Tikslas. Įvertinti „X“ įmonės teikiamas paslaugas.

Kelių transporto įtaka sparčiai didėja, kadangi jis yra atskirų rajonų ekonomikos plėtojimo politikos įrankis. Ši politika - tai pasikeitimo su labiau išvystytais rajonais intensifikavimas. Dėl nedidelių transporto išlaidų organizavimo lankstumo kelių transportas tapo įrankių, užtikrinančiu tokios politikos sėkmę.(Transporto rūšių sąveika, 2007).

Krovinių vežimai tarptautiniais maršrutais – vienas iš esminių valstybių bendradarbiavimo ryšių, kuriais galima keistis prekėmis ir paslaugomis. Pervežimai jungia kelių transporto priemones, kertant valstybės sieną. Krovinių gabenimui automobilių transportu tarptautiniais maršrutais išduodami leidimai. Tokius leidimus Lietuvos Respublikos vežėjams išduoda Valstybinė kelių transporto inspekcija. Leidimai išduodami tik turintiems licencijas vežti krovinius tarptautiniais maršrutais (J. A. Urbonas, 2005).

Optimalus greitis ir palyginti nedidelė transporto rizika, jokios perkrovimo arba sandėliavimo būtinybės;

Tarptautiniame versle, gabenant krovinius dideliais atstumais, automobilių transportas yra pirma ir paskutinė transporto grandis daugianarėje transporto grandinėje (R. Minalga, 2004).

Linijiniai gabenimai, arba maršrutiniai, krovinių gabenimai yra vežami tarp išsiuntimo ir paskyrimo vietos. Tokie gabenimai paprastai organizuojami tuomet, kai produkciją gaminanti įmonė pastoviai ją tiekia užsakovui. Tuomet įmanoma organizuoti lygiagrečius prekių srautus gabenant atgal užsakovo gamykloje pagamintas prekes. Linijiniai gabenimai ypač paplitę tarptautiniame versle, kai pagrindinė įmonė organizuoja produkcijos gabenimą tarp pagrindinės įmonės ir jos filialų. Krovinių gabenimas kertant valstybines sienas apibrėžiamas kaip vežimas, krovinio išsiuntimo ir gavimo vietos yra skirtingose šalyse. Tokie vežimai leidžiami tiek šalies vežėjams, tiek ir užsienio vežėjams, kurių transporto įmonės yra registruotos kokioje nors kitoje užsienio šalyje. Važiuoti per svetimos valstybės teritoriją vežėjams reikia tarptautinio leidimo.

Esama situacija ir perspektyva. Vakarų Europos valstybėse dėl vis daugėjančių gabenimų kelių transportu situacija tampa nebevaldoma. Ekonominį ir ekologinį gabenimų balansą ypač neigiamai veikia tuščių reisų didėjimas. Siekiant sumažinti automobilių kelių apkrovimą ir autotransportu gabenamų krovinių srautus, buvo pradėta ieškoti šiai transporto alternatyvų. Kadangi Europos Bendrijos šalyse krovinio autotransporto eismas poilsio ir švenčių dienomis nėra reglamentuojamas. Panaudojant multimodalines krovinių gabenimo technologijas (kombinuojant geležinkelio ir automobilių transportą), šią problemą pavyktų tam tikru mastu išspręsti (R. Minalga, 2004).

Įmonės „x“ teikiamų paslaugų analizė. (2015 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/imones-x-teikiamu-paslaugu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:56