Įmonių analizė visuotinės kokybės vadybos požiūriu


Vadybos kursinis darbas. Trumpas organizacijos “Grupo Bimbo” aprašas. Vartotojai ir jų segmentai. Kompetencijos ir pagrindiniai tikslai. Organizacijos veiklos pobūdis, produktų ir/ar paslaugų nomenklatūra. Kitos suinteresuotos organizacijos, veiklos šalys (tiekėjai, partneriai. Organizacijos valdymo struktūrinė schema. Organizacijos tikslai, pagrindinės kompetencijos. Tiekėjai, partneriai. Organizacijos valdymo struktūrinė schema. Literatūros sąrašas.


Vizija - Tikime, kad ateityje sveikų maisto produktų įvairovės poreikis vis didės. Gardūs duonos gaminiai gali padėti šią viziją įgyvendinti.Misija - Vartotojams siūlome gardžius ir sveikus duonos gaminius. Norime būti patraukliausia duonos kepimo įmone vartotojams ir verslo partneriams.Veiklos prinicipai:Jie – atviri naujovėms ir įžvalgūs savo srities žinovai.Jie – iniciatyvus, užsibrėžtų tikslų siekiantis partneris.Jie gerbia mus ir visa savo veikla, tiek įmonės viduje, tiek už jos ribų, siekia užsitarnauti mūsų pagarbą.Jie – komanda ir dirba kaip komanda.

Grupo Bimbo, S.A.B. de C.V. Yra didžiausia Meksikai priklausanti kepimo įmonė pasaulyje. Šios kompanijos prekinis ženklas paplitęs visoje Amerikoje, Azijoje, bei Europoje. Grupo Bimbo buvo įkurta Meksikoje 1945 metais. Šiandien ji yra žinomiausia kepimo įmonė, dėl savo prekės ženklo, pardavimų bei gamybos apimčių visame pasaulyje. Bendrovė tapo didžiausia pasaulyje duonos gamybos įmonė 2012 metais jie pardavė gaminių už 13,1 milijardų dolerių. Tai buvo sataigus šuolis palyginus su 2004 metais, kai jų pardavimai siekė 4,67 milijardus dolerių.

Grupo Bimbo produktai yra parduodami 19 šalių visame pasaulyje, įskaitant Meksika, Brazilija, Gvatemala, Salvadora, Kosta Rika, Kolumbija, Venesuela, Peru, Čilė, Argentina, Urugvaju, Hondūra, Nikaragva, Panama, Paragvaju, JAV, Kinijoja, Ispanijoja ir Portugalija. Kompanijoje veikia 150 įmonių (42 Meksikoje ir 108 užsienyje), dvi prekybos agentūros, bei 8 bendros įmonės. Grupo Bimbo turi didžiausią platinimo tinklą Meksikoje ir vieną didžiausių Amerikoje. Ji apima daugiau nei 2,2 milijonus pardavimo vietų 19 šalių.

Prekinis ženklas reprezentuoja patikimą kokybę ir gerą skonį. Meškiukas vaizduojamas prekės ženkle atsirado iš kalėdinės atvirutės kurią įmonės įkūrėjas siuntė savo močiutei jie sugalvojo uždėti meškinui šefo kepurę ir nuo to laiko šis prekės ženklas siejamas su Grupo Bimbo kompanija.

Šiandien Grupo Bimbo gamina, platina ir parduoda 10000 produktų tarp kurių yra įvairiausių: pjaustyta duona, bandelės, užkandžių pyragai, sausainiai, pyragaičiai, bandelės, riestainiai, saldūs ir sūdyti užkandžiai, tostadas, cajetas ir kitokius gaminius.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (2014 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 109 KB
  • Įmonių analizė visuotinės kokybės vadybos požiūriu
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonių analizė visuotinės kokybės vadybos požiūriu. (2014 m. Gegužės 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/imoniu-analize-visuotines-kokybes-vadybos-poziuriu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:09