Įmonių pavadinimų reikšmė ir analizė


Kaip sugalvoti imones pavadinima. Pavadinimai imonems. Ką lemia įmonės pavadinimas. Teo pavadinimo reiksme. Sugalvoti imones pavadinima. Kaune paslaugas teikiančių įmonių pavadinimų. Pavadinimų analizė. Imones pavadinimas imones lemtis. Kaip sugalvoti pavadinima firmai. Imones pavadinimai.

Lietuvių analizė. Įvadas. Paslauga, įmonė, pavadinimas. Įmonės tipo pasirinkimas. Skoliniai. Jų kilmė. Įmonių pavadinimų reikšmė ir analizė. Reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių paslaugas teikiančių įmonių pavadinimų analizė. Leidybos paslaugas teikiančių įmonių ir knygynų pavadinimų analizė. Spausdinimo paslaugas teikiančių įmonių pavadinimų analizė. Išvados. Literatūra.


Verslininkams nelengva sugalvoti pavadinimus savo įmonėms. Tai, kas autoriui iš pirmo žvilgsnio atrodo linksma ir sąmoninga, kitiems gali pasirodyti kvaila, pretenzinga ar paprasčiausiai ne visai aišku. O įmonės pavadinimas juk labai svarbus – dažniausiai tai pirmas būsimojo kliento susidūrimas su verslu, taigi jis gali lemti, ar klientas naudosis šios įminės paslaugomis, ar ne. Galvojant apie įmonės pavadinimo kūrimą naudingiausia ir patikimiausia būtų vadovautis seniai žinoma taisykle: ‚,devynis kartus pamatuok,o dešimtą kirpk“. Žinoma, galima teigti, kad ne pavadinimas lemia įmonės darbo rezultatus, tačiau jis yra pirmas žingsnis, kuris turėtų būti atliktas gerai apgalvojus, norint informuoti, sudominti, pritraukti potencialus vartotojus. Pavadinimo aiškumas, paprastumas ir suprantamumas neklaidina visuomenės, jį lengva įsidėmėti, be to, toks pavadinimas sukelia pačių pirkejų simpatijas. Dirbtiniai pavadinimai nepuošia įmonių ir nieko apie jas nepasako.

Šio darbo objektas – kauno įmonių pavadinimų analizė. Tikslas – ištirti iš ko, kaip sudaryti įmonių pavadinimai ir atsakyti į klausimą – ką jie reiškia? Kaip jau paaiškėjo iš išsikelto tikslo, šiame darbe bus analizuojami nelietuviškos kilmės pavadinimai. Įmonės buvo pasirinktos pagal veiklos sritį – apžvelgiami reklamos paslaugų teikimo, leidybos (kartu ir knygynų), rinkodaros ir viešųjų ryšių bei spausdinimo paslaugų teikimo srityse dirbančių kompanijų pavadinimai. Darbo pradžioje norima išsiaiškinti, kas yra paslauga, įmonė, pavadinimas. Dar šiek tiek teorijos apie skolinius, jų kilmę, nes nelietuviškos kilmės pavadinimus galima traktuoti kaip skolinius. Norėdama pasiekti darbo tikslą, išsikėliau šiuos uždavinius: išsiaiškinti, kas yra paslauga, įmonė, pavadinimas; apibrėžti skolinio sąvoką, aprašyti jų kilmę; išanalizuoti įmonių pavadinimus, paaiškinti jų reikšmę; pateikti statistiką, apie tai, kokios kalbos skoliniai dominuoja įmonių pavadinimuose.

  • Lietuvių kalba Analizės
  • 2011 m.
  • 17 puslapių (4853 žodžiai)
  • Lietuvių analizės
  • Microsoft Word 33 KB
  • Įmonių pavadinimų reikšmė ir analizė
    8 - 1 balsai (-ų)
Įmonių pavadinimų reikšmė ir analizė. (2011 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/imoniu-pavadinimu-reiksme-ir-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:48