Įmonių rinkodaros veiklos analizė


Topo centro ssgg. Veiklos planas topo.centras.

Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Topo centras“ ir „elektromarkt“ paslaugų įmonių charakteristikos. „TOPO CENTRAS“ charakteristika. „ELEKTROMARKT“ charakteristika. Topo centras“ ir „elektromarkt“ paslaugų įmonių produkcija. „TOPO CENTRAS“ siūloma brangiausia indaplovė. „ELEKTROMARKT“ siūloma brangiausia indaplovė. Ssgg analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Prekės vardas yra pats svarbiausias prekės ženklo elementas Taigi prekės vardas turi būti priimtinas, lengvai ištariamas ir magiškas, nes jis patraukia pirkėjo dėmesį, paskatina jį pirkti.

Darbo objektas. „TOPO CENTRAS“ ir „ELEKTROMARKT“ paslaugų įmonių rinkodaros veikla.

Darbo tikslas. Išanalizuoti „TOPO CENTRAS“ ir „ELEKTROMARKT“ paslaugų įmonių rinkodaros veiklas.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti „TOPO CENTRAS“ ir „ELEKTROMARKT“ paslaugų įmonių charakteristikas;

2.Išanalizuoti „TOPO CENTRAS“ ir „ELEKTROMARKT“ paslaugų įmonių produkciją;

3.Pateikti SSGG analizę.

Pagrindiniai darbo rezultatai. Informacija apie įmones buvo renkama iš „TOPO CENTRAS“ ir „ELEKTROMARKT“ internetinių svetainių. Išnagrinėjus šias įmones, galima teigti, kad jos abi yra žinomos visoje Lietuvoje.

Įmonių rinkodaros veiklos analizė. (2013 m. Lapkričio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/imoniu-rinkodaros-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:51