Įmonių socialinė atsakomybė skaidrės


Vadybos skaidrės. Socialinės atsakomybės apibrėžtis. Vartotojiškos visuomenės siekis – gyvenimo kokybė. Socialinė atsakomybė organizacijos veikloje. Socialinės atsakomybės ratas. Požiūrių į socialinę atsakomybę raida. Vadovų požiūrio į socialinę atsakomybę raidos etapai. Socialinės atsakomybės rūšys. Socialinės atsakomybės lygmenys. Įmonių socialiai atsakingo elgesio raiška. Socialinės atsakomybės koncepcijos pagrindas. Du skirtingi požiūriai. Problema. Empirinio tyrimo rezultatai. Įvairių suinteresuotų pusių lūkesčių skirtingumas. Stambiausių Lietuvoje veikiančių bankų vertybių sistemos. Nesėkmių priežastys. Organizacijos socialinių-etinių vertybių formavimo etapai.


Socialinė atsakomybė dažnai yra apibrėžiama kaip visuomenei naudinga veikla, kurią atlieka organizacija, apie tai viešai nesireklamuodama, tačiau siekdama naudos visuomenei, kurios dalimi yra pati organizacija.

Vartojimo sritis Gamtos sritis Socialinė ir darbo aplinka Kultūros ir švietimo sritis.

Ekonominė įtaka. Naujos darbo vietos sukūrimas; Produkcijos kokybė; Santykiai su vartotojais; Įtaka aplinkai – aplinkosauga; Energijos taupymas; Santykiai su darbuotojais; Saugos reikalavimai; Ryšiai su bendruomene; Ryšiai su valdžios institucijomis.

Atsakomybė susijusi su pagalba sprendžiant socialines problemas.

Socialinė atsakomybė, kuri kyla atliekant esmines funkcijas, siekiant organizacijos tikslų (vienodos galimybės įsidarbinti, gamtos taršos mažinimas ir pan.).

Ekonominės veiklos vykdymas (įdarbinant žmones, siekiant panaikinti prekybos apribojimus).

Ekonominė atsakomybė siejama su pelninga ir perspektyvia įmonės veikla, efektyviai panaudojant turimus išteklius. Įmonė savo įsipareigojimą visuomenei vykdo kurdama naujas darbo vietas, tenkindama vartotojų poreikius; Teisinė atsakomybė apima ne tik bendrų norminių dokumentų (įstatymų, nutarimų, poįstatyminių aktų), reglamentuojančių verslą šalyje, reikalavimų laikymąsi, bet ir dalyvavimą juos rengiant;.

Etinė atsakomybė atspindi santykių su darbuotojais, partneriais, konkurentais, visuomene sąžiningumą (teisingi, neprieštaraujantys galiojančioms ir daugumos visuomenės puoselėjamoms vertybėms sprendimai); Filantropinė atsakomybė pasireiškia kai savanoriškai remiamos įvairios visuomeninės veiklos.

Vartotojams Saugios produkcijos gamyba Informacijos apie gaminamą produktą skelbimas Manipuliacijos vartotoju prevencija Etiškos rinkodaros kampanijos Savanoriškas produkcijos išėmimas iš rinkos, iškilus menkiausiai tikimybei apie jos kenksmingumą vartotojui.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • 26 puslapiai (928 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 18 KB
  • Įmonių socialinė atsakomybė skaidrės
    10 - 7 balsai (-ų)
Įmonių socialinė atsakomybė skaidrės. (2015 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/imoniu-socialine-atsakomybe-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:12