Įmonių socialinės atsakomybės formavymo kryptys


Marketingo esė. Įvadas. Įmonių socialinės atsakomybės samprata. Įmonių socialinės atsakomybės įgyvendinimo sritys. Išvados. Literatūra.


Darbo problema. Socialinės atsakomybės supratimas ir diegimas yra svarbus kiekvienai šiuolaikinei įmonei. Analizuojant įmonių patirtį įgyvendinant ĮSA idėjas, galima pabrėžti, kad ĮSA iniciatyvas įgyvendina įvairios įmonės, nepriklausomai nuo jų priklausomybės tam tikrai ūkio šakai, dydžio, kapitalo ar veiklos pobūdžio. Galima pastebėti, kad atsakingo verslo veikla gali būti labai įvairi ir į ją gali įsitraukti skirtingi naudos gavėjai. Įmonės įgyvendinama socialinė atsakomybė gali paliesti įvairias sferas. Tad, analizuojant įmonių įgyvendinamą socialinę atsakomybę, išryškėjo problema, kuriomis kryptimis yra formuojama įmonių socialinė atsakomybė.

Darbo objektas – įmonių socialinė atsakomybė.

Darbo tikslas – atskleisti įmonių socialinės atsakomybės formavimo kryptis.

Darbo uždaviniai:

1.Apibrėžti įmonių socialinės atsakomybės sampratą teoriniu aspektu;

2.Pristatyti įmonių socialinės atsakomybės formavimo kryptis;

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, dokumentų analizė.

  • Marketingas Esė
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1612 žodžių)
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 24 KB
  • Įmonių socialinės atsakomybės formavymo kryptys
    10 - 8 balsai (-ų)
Įmonių socialinės atsakomybės formavymo kryptys. (2014 m. Gruodžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/imoniu-socialines-atsakomybes-formavymo-kryptys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:20