Įmonių strategijų ir tikslų analizė


Vadybos skaidrės. Įmonių strategijų ir tikslų analizė. Pasirinktos analizei įmonės. TELE2 Omnitel Bitė Lietuva. Tele. Bendrovė TELE2 siūlo. Tele2 tikslai. Maža kaina mažos sąnaudos pelningumas augimas žinomas prekės ženklas rinkos dalis socialinė atsakomybė. Omnitel. OMNITEL – tai pirmiausia mūsų klientai. Omnite tikslai. Darbuotojų pasitenkinimas kokybė socialinė atsakomybė aplinkosauga mažinti skaitmeninė atskirtį. Jumis rūpinamės labiau, tad nuolat tobulėjame ten. Bitė Lietuva tikslai. Klientu pasitenkinimas Prisitaikymas Augimas Rinkos dalis. Svarbiausi tikslai. Strategija. Kiekviena iš operatorių, turi skirtingą strategiją. Ką reikia keisti? Vienas iš tikslų, kurį reikėtų pakeisti yra prekės ženklo žinomumas. Geriausia. Mes galvojame, kad geriausiai komunikuoja savo tikslus ir strategijas TELE2 kompanija.


Maža kaina mažos sąnaudos pelningumas augimas žinomas prekės ženklas rinkos dalis socialinė atsakomybė.

Darbuotojų pasitenkinimas kokybė socialinė atsakomybė aplinkosauga mažinti skaitmeninė atskirtį.

Svarbiausi tikslai, mūsų nuomone, yra užimama rinkos dalis, įmonių augimas ir pelningumas. Užimama rinkos dalis parodo jūsų įmonės svarbą, populiarumą, bei įmonės statusą rinkoje. Įmonės augimas yra svarbus tuo , kad norint vystyti savo įmonę ateityje reikia plėstis, augti. Tai padaroma didinant klientų skaičių, užimant didesnę rinkos dalį. Pelningumas turėtų būti svarbiausias visų įmonių tikslas, nors ir ne visos įmonės tai atskleidžia. Kuo didesnis pelningumas, tuo sėkmingiau įmonė dirba.

Kiekviena iš operatorių, turi skirtingą strategiją: TELE2 yra mažiausių kainų lyderė, ji siekia buti žinomiausia operatore, dėka savo mažų kainų. Jos tikslas užkariauti kuo didesnę rinkos dali, jos vartotojai yra privatus klientai. Omnitel yra kokybiško ir socialiai atsakingo tinklo pavyzdys.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (422 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 575 KB
  • Įmonių strategijų ir tikslų analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Įmonių strategijų ir tikslų analizė. (2015 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/imoniu-strategiju-ir-tikslu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:20