Importuojamos produkcijos paklausos prognozavimas


Sirowa vilnius parfumerija. Sirowa kvepalai. Paslaugų paklausos prognozavimas. Sirowa kosmetika. Sirova kvepalai. Imones importuojancios produkcija. Sirowa darbas. Importuojancios imones. Firmos importuojancios. Kosmetika importojancios imones.

Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Marketingo aplinkos sampratų teoriniai aspektai. Prekės turinys ir klasifikacija. Rinkos poveikis kainai. Paskirstymo kanalų pasirinkimas. Rėmimo politika ir tikslai. Prekių pozicionavimas. Prognozavimo sampratų ekonominiai aspektai. Pirminių duomenų rinkimas: apklausos anketa. Teorinės dalies išvados. Marketingo aplinkų analizė. Trumpa uab „sirowa vilnius“ charakteristika. Uab „sirowa vilnius“ perspektyvų tyrimas. Uab „sirowa vilnius“ marketingo komplekso analizė. Uab „sirowa vilnius“importuojamos produkcijos paklausos prognozavimas. Išvados.


Didėjant kosmetikos ir parfumerijos rinkoms, intensyvėjant konkurencijai ir analizuojant šio verslo orientacijos problemas, didėja prognostinės informacijos poreikis, susijęs su bendra kosmetikos ir parfumerijos rinkos paklausa. Neišplėtota paklausos prognozavimo patirtis šioje konkurencinėje rinkoje, lemia netikslius paklausos tyrimo rezultatus ir nepagrįstus įmonės veiklos sprendimus. Efektyviai atliekant paklausos prognozavimus, kompleksiškai vertinant išorinių ir vidinių veiksnių įtaką, galimybė pasiekti įmonės numatytų tikslų išauga. Kosmetikos ir parfumerijos paklausos vertinimo ir prognozavimo aspektai, aktualūs daugelį šios srities įmonių, siekiančioms prognozuoti veiklos vystymosi perspektyvas ir tendencijas, bei padeda išlikti rinkoje. Ši tema įmonei aktuali, tuo kad nustačiusi prognozavimo svarbą ji gali numatyti įvairias perspektyvas, kurios padėtų išsilaikyti vis didėjančioje rinkoje. Šiai temai įžvelgiu priimtiniausią problemą: kodėl, kiekvienais metais mažėja kvepalų pardavimai, kokie veiksniai tam turi įtakos?.

šio darbo tikslas - atlikti UAB sirowa vilnius iatsakyti į šią temą ir įgauti su šiuo darbu susijusių gebėjimų aš galėsiu analizuojant ir atsakant į iškeltus uždavinius tai pat savo darbo metu, konkrečiai bendraujant su klientais, įsiklausant į jų norus ir pageidavimus. Šio darbo tyrimo objektas visos kosmetikos parduotuvės, kuriose yra UAB sirowa vilnius importuojamos produkcijos.

Darbo sruktūra:darbą sudaro trys dalys. Pirmoje dalyje pateikiu literatūros šaltinių teorinę analizę, įvairių autorių marketingo temų samprotavimus, tam tikromis su darbu susijusiomis temomis.

Antoje dalyje, atlikta UAB sirowa vilnius perspektyvų tyrimą, išanalizuotos su įmonės veikla susijusių makroaplinkos ir mikroaplinkos veiksnių įtakos, atlikta marketingo k su žodiu marketingas mes susiduriame kasdieniniame gyvenime, tačiau dažniausiai šis žodis tapatinamas su verslo įmonėmis. Nors daugelis iš mūsų dalyvaujame marketinge, taip pat patiriame jo poveikį kaip vartotojai, pirkėjai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Akivaizdu, kad dėl to marketingo žinios reikalingos, naudingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį.

Marketingo galimybės ir naudojimas yra labai platus, tačiau jis labiau paplitęs verslo srityje, todėl galvodama apie verslo marketingą, jį suprantu, kaip sprendimų, iškilusių problemų pažinimą. Nors iškilus klausimui: kas yra marketingas? į šį klausimą, mes galime rasti begales atsakymų. P.

Importuojamos produkcijos paklausos prognozavimas. (2011 m. Balandžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/importuojamos-produkcijos-paklausos-prognozavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:33