Individuali mitybos analizė


Individualiu mitybos ypatumu analize. Kaip susidaryti mitybos programa. Subalansuotos mitybos planas. Sveikos mitybos programa. Dienos kaloriju analize. Individualios mitybos planas.

Kulinarijos savarankiškas darbas. Individuali mitybos analizė. Įvadas. Mitybos planas. Mitybos plano analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Atsižvelgiant į savarankiško darbo užduotį nusprendžiau sudaryti asmeninį mitybos planą, kurio pagalba galėčiau numesti 2-3kg. per dvi savaites. Ši individuali dieta sudaryta remiantis sveikos mitybos piramidės principu, todėl nepaisant to, kad dienos kalorijų kiekis yra pakankamai nedidelis (~1500kcl.), su maistu gaunamos visos reikalingos medžiagos ir vitaminai. Plane gausu daržovių, vaisių, riešutų, daug baltymų turinčio maisto. Meniu yra įvairiapusiškas ir nenuobodus dėl pakankamai didelio patiekalų asortimento. Visas mitybos planas sudarytas remiantis kalorijos.lt kalorijų skaičiuokle.

Tikslas - sukurti ir išanalizuodi individualios mitybos planą.

Uždaviniai:

1.Įvertinti per savaitę suvartoto maisto kiekį (gramais) ir jo asortimentą.

2.Suskaičiuoti baltymų, riebalų ir angliavandenių kiekį, gautą su maistu, bei maisto energetinę vertę Kcal.

3.Išanalizuoti suvartotų maisto produktų spektrą, lyginant su rekomenduojama sveikos mitybos piramide.

4.Įvertinti, ar suvartotas maistas pakankamai turtingas vitaminais, mineralinėmis ir skaidulinėmis medžiagomis.

5.Palyginti vidutiniškai per dieną gautą energetinę vertę iš savo suvartotų maisto produktų su PSO (pasaulio sveikatos organizacija) rekomenduojamomis normomis pagal individualų fizinį aktyvumą.

Individuali mitybos analizė. (2013 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/individuali-mitybos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:36