Individuali programa raumenų didinimui skirta vienam mėnesiui


Kūno kultūros programa. Individuali programa raumenų didinimui skirta vienam mėnesiui.


VII. Pratimai rankoms, atsisedus ant kėdes. Bicepsui: lenkiam rankas per alkūnes, deltinis raumuo: tiesiam rankas į šonus, mažas krūtines rankas tiesiam tiesiai. 3x12

VIII. Stangrinam šlaunų raumenys. Atsigulus ant grindu, kojos sulenktos 90 laips kampu, ir kaip knygą verčiam ir užverčiam.

VIII. Tavo mėgstamiausias pilvos presas:

1.Pilvo preso viršus: kojos kaip varlės ir keliam menties. 3x30

2.Pilvo preso šonai: pakeliam menties ir į šonus sukames. 3x30

3.Pilvo preso apačia: kojos pakeltos 90 laips kampu ir tiesiam po vieną, ant žemės neguldom. 3x20

IX. Lenta po 1 min.

  • Kūno kultūra Programos
  • 2014 m.
  • 4 puslapiai (232 žodžiai)
  • Kūno kultūros programos
  • Microsoft Word 309 KB
  • Individuali programa raumenų didinimui skirta vienam mėnesiui
    10 - 2 balsai (-ų)
Individuali programa raumenų didinimui skirta vienam mėnesiui. (2014 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/individuali-programa-raumenu-didinimui-skirta-vienam-menesiui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:17