Individuali treniruočių programa obuolio tipo figūrai


Obuolio formos treniruotės. Treniruociu planas. Treniruotes programa. Poilsio intervalas tarp treniruotės. Pratimai obuolio tipo figūrai. Individualios krepsinio treniruotes. Individualios treniruociu programos.

Medicinos programa. Individuali treniruočių programa. Obuolio tipo figūrai. Programa sudaryta. Prieš treniruotes. Treniruotė. Kardio treniruotė. Po treniruočių.


Treniruotės pabaigoje: Tempimo pratimai 10-15min.

Poilsio intervalas 30s -1min.

Rekomendacijos: Maisto papildai: L-carnitinas arba Beta3 sbelt N20 ( L- karintino ir L- karnozinas junginys) padeda perdirbti riebalus ir apsaugo ląsteles nuo senėjimo ir dietos laikymosi laikotarpiu, padeda odai išlikti švelniai ir lygiai.

  • Medicina Programos
  • 2013 m.
  • 1 puslapis (639 žodžiai)
  • Medicinos programos
  • Microsoft Word 19 KB
  • Individuali treniruočių programa obuolio tipo figūrai
    10 - 1 balsai (-ų)
Individuali treniruočių programa obuolio tipo figūrai. (2013 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/individuali-treniruociu-programa-obuolio-tipo-figurai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:05