Individualios įmonės rinkodaros planas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rinkos tyrimas. Aplinka ir jos elementai. Konkurentų analizė. Vartotojo elgsenos faktoriai. Rinkos segmentavimas. Paslaugos politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Pardavimų skatinimas. Suteiksime įvairias nuolaidas, pvz. antrą karta kerpantis teikiama 50 % nuolaida. Taip pat galima įsigyti lojalumo kortelę.

Ryšiai su visuomene. Dalyvavimas įvairiose parodose.

Į šį klausimą atsakė 74 moterys (64 proc.) ir 42 (36 proc.) vyrai. Galime daryti išvadas, jog atsakinėjant į anketą moterys buvo ženkliai efektyvesnės nei vyrai.

Pagal gautus rezultatus matome, jog lygiai buvo atsakiusiųjų bedarbių ir studentų, t.y. 43 (37 proc.) respondentai. Iš mažiausiai atsakiusiųjų buvo dirbantieji – 12 (10 proc.) respondentų, o po jų sekė moksleiviai – 18 (16 proc.) respondentų.

Pagal rezultatus galime teigti, jog į mūsų anketą daugiausia atsakė respondentų, kurių mėnesinės pajamos yra nuo 500 Lt iki 1 000 Lt (39 proc.), o mažiausiai buvo tų, kurie gauna tik iki 500 Lt pajamų (21 proc.).

Pagal diagramą matome, jog daugiausia atsakė respondentų, kurių amžius yra nuo 20 iki 50 metų (67 proc.).

Iš atsakiusiųjų, pagal gautus duomenis matome, jog labai nedaug respondentų turėjo tik pagrindinį išsilavinimą – 5 (4 proc.) respondentų. Tolesnis pasiskirstymas pagal išsilavinimą buvo apylygis, ženklaus skirtumo nesimato.

Iš gautų rezultatų labai aiškiai matoma, kad klientai dažniausiai renkasi plaukų kirpimo paslaugą – 87 (75 proc.) respondentų, o rečiausiai darosi šukuosenas – 8 (7 proc.) respondentų.

Iš gautų atsakymų matome, kad respondentai kirpykloje dažniausiai lankosi kartą per mėnesį (51 respondentas, t.y. 44 proc.), o kartą per metus lankosi tik 2 respondentai (2 proc.). Visai į kirpyklą neina 4 respondentai (4 proc.).

Pagal rezultatus matome, kad didžiajai dalei respondentų išvaizda ir interjeras renkantis grožio saloną yra svarbu – daugiausia respondentų į užduotą klausimą atsakė taip (89 respondentai, 77 proc.).

Iš gautų rezultatų pastebime, kad klientai labiausiai kreipia dėmesį į bendravimą (47 respondentai, t.y. 40 proc.), o mažiausiai turi įtakos konsultacijos būtinumas (16 respondentų, t.y. 14 proc.).

Pagal turimus duomenis galime spręsti, kad daugiausiai, apie savo dažniausiai lankomą kirpyklą, klientai sužinojo iš draugų rekomendacijų (69 respondentai, t.y. 59 proc.), o mažiausiai atkreipė dėmesį į skelbimus (22 respondentai, t.y. 19 proc.).

Iš diagramos rezultatų matome, kad didesnė dalis klientų visada eina į tą pačią kirpyklą (78 respondentai, t.y. 67 proc.).

Iš gautų rezultatų pastebime, kad ženkliai didesnei dalei klientų yra svarbu, jog personalas būtų patyręs (99 respondentai, t.y. 85 proc.)

Tiekėjai. Tiekėjai yra visos bendrovės vertės grandis. Jie teikia medžiagas, kurių įmonei reikia prekėms ir paslaugoms kurti.

Mūsų įmonės tiekėjai yra įmonės „KOSMEDA“ ir „Cascada“, kurios teikia įvairius kirpimo reikmenis ir tam reikalingus produktus.

Įmonės konkurentai yra šie: „Grožio namai“ (plaukų dažymo kaina – 100 Lt, vyrų plaukų kirpimas - 20 Lt, moterų – 30 Lt, šukuosenos darymas – 50 Lt.), „Egoforma“ (plaukų dažymas – 90Lt, vyrų plaukų kirpimas 20 Lt, o moterų – 35 Lt, šukuosenos darymas – 55 Lt), „Estelina“ (plaukų dažymas – 130 Lt, vyrų plaukų kirpimas – 25 Lt, o moterų kirpimas – 40 Lt, šukuosenos darymas 60 Lt).

Tarpininkai. Rinkodaros tarpininkai yra perpardavėjai, prekių paskirstymo įmonės, rinkodaros paslaugų agentūros, finansiniai tarpininkai, padedantys bendrovei remti, parduoti ir paskirstyti produkciją vartotojui.

Individualios įmonės rinkodaros planas. (2015 m. Lapkričio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/individualios-imones-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:09