Individualistinis ir kolektyvistinis ugdymas


Pedagogikos aprašymas.

Individualistinis ir kolektyvistinis ugdymas.


Kritikuoja visą XIX a. auklėjimo namie sistemą, o ypač mokykloje, nes ši slopina vaiko savybes, žlugdo asmenybę, „žudo“ sielas.

Individualizmą sieja su natūralizmu (kaip ir Ž. Ž. Ruso).Jos individualizmą sustiprina F. Nyčės mintys, o natūralizmą – Č. Darvino gamtos mokslų pažiūros.

Krikščiuonių religijos dėstymą laikė demoralizuojančiu auklėjimo momentu.

Jos optimistinis tikėjimas pasireiškia supratimu, kad gamta yra absoliučiai gera, o blogis atsiranda vėliau.

Mažamečio vaiko auklėjimas turi būti individualus. Vaikas turi būti auklėjimas ne tik kaip kiti visuomenės nariai, bet pirmiausia turi būti ugdomos jo individualios savybės.

Ankstyva specializacija, kur išryškėja individualūs gabumai;

Kontaktas su tikrove visų studjų metu.

„Vaiko savęs stebėjimas ir darbas“ – kiekvieno mokinio auklėjamoji priemonė.

Mokytojo paskirtis- mokyti mokinė „pastebėti, spręsti sau iškilusius uždavinius, rasti jiems tinkamas priemones“.Jis nerašo pažymių ir paskatinimų, neskirsto vaikų į klases.

Mokykloje yra turininga biblioteka, pastatą supa didelis sodas.Čia sudaromos sąlygos mokytis amatų (knygrišio, staliaus), sportuoti ir šokti. Kaip galima daugiau vaikai mokosi gamtoje, lietingomis dienomis rašo darbus.

  • Pedagogika Aprašymai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (666 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos aprašymai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Individualistinis ir kolektyvistinis ugdymas
    10 - 10 balsai (-ų)
Individualistinis ir kolektyvistinis ugdymas. (2016 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/individualistinis-ir-kolektyvistinis-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:16