Indų parduotuvė verslo planas


Ekonomikos verslo planas. Santrauka. Verslo aprašymas. Verslo srities aprašymas. Verslo tikslai, galimybės ir orientyrai. Marketingas. Rinkos apžvalga. Konkurencijos analizė. Marketingo planas. Pardavimo strategija. Kainodaros strategija. Reklama ir rėmimas. Uab “Indų aura” asortimentas. Organizacinis planas. Savininkai ir valdytojai. Organizacinė firmos struktūra. Valdymas ir personalas. Bendrovės valdymas. Administracija. Revizorius. Juridinis statusas. Rizikos veiksniai. Galimi sunkumai ir kliūtys. Alternatyvi veikla. Finansinis planas. Balansas veiklos metų pradžiai. Prognozuojama pelno (nuostolių) ataskaita. Pinigų srautų ataskaita. Nenuostolingo lūžio taškas.


UAB “Indų aura” prekiaus akmens masės, keramikos ir porceliano indais Lietuvos teritorijoje, atskirais atvejais ir užsienio užsakovams. Pagrindinis produkcijos tiekėjas ir gamintojas bus AB “Jiesia” iš kurios indai bus įsigyjama didmenos sąlygomis. UAB bus registruojama Kauno rajono savivaldybėje. “Indų aura” įsikurs Garliavoje, buvusiose universalinės parduotuvės patalpose, kurios idealiai pritaikytos prekybinei veiklai plėtoti. Patalpos bus nuomojamos pasirašius kredito sutartį, pagal kurią pinigai bus išmokami pradedant antraisiais metais. Numatomos metinės palūkanos 15%, jas išmokant kiekvieno metų ketvirčio pabaigoje. Planuojama, kad dalis produkcijos gali būti parduodama jau egzistuojančiose Kauno indų parduotuvėse, jei jos sutiktų sudaryti bendradarbiavimo sutartis.

Prašoma 10 000 Lt paskola su 8% metinių palūkanų norma. Lėšos bus panaudotos pirminei produkcijai įsigyti, o tai leistų užtikrinti numatomą prekių apyvartą. Paskola bus atiduodama dalimis, palūkanos bus mokamos kiekvieną mėnesį.

Sudarys ilgalaikes produkcijos tiekimo sutartis su kitomis bendrovėmis ir užsienio partneriais.

UAB “Indų aura” dirbs 13 žmonių. Bendras mėnesinis darbo užmokesčio fondas pirmaisiais metais bus 6600 Lt ir priklausomai nuo pardavimų apimčių 35% priedas . Kitais metais atlyginimų fondas didės: antraisiais ir trečiaisiais metais po 40%. Tai reiškia, kad kiekvienas darbuotojas gaus tam tikrą bazinį atlyginimą ir procentinį priedą, kuris priklausys nuo įmonės pardavimų apimčių.

Indų prekyba Lietuvoje ir Europoje yra pakankamai perspektyvi. Esant ne itin aukštoms produkcijos kainoms, savo indų rinką galima kurti tiek Vakarų, tiek Rytų Europoje. Per paskutinius dešimtmečius šioje srityje sukaupta nemaža darbo patirtis su Rusija, Baltarusija ir kitais NVS šalių indų tiekėjais. Gana pigi darbo jėga, turimi pajėgumai ir darbo patirtis leidžia mūsų verslininkams konsultuoti ir Vakarų Europos rinką.

Pagrindinis bendrovės “Indų aura” tikslas yra įsitvirtinti rinkoje, tenkinti vartotojo poreikius ir suteikti čia dirbantiems asmenims patikimą pragyvenimo šaltinį.

Per pirmuosius metus pasiekti ne mažesnę kaip 70% indų prekybos apyvartą.

Per antruosius metus tapti finansiškai nepriklausomiems.

Komercinės paskolos iš vietinio banko gavimas, apyvartos didinimas, jau užmegztų ryšių plėtojimas, paskolos bankui ir buvusiems patalpų savininkams grąžinimas. Šis etapas turėtų trukti 2 metus.

Darbo efektyvumo ir pelningumo didinimas, tiekėjų tinklo ir realizavimo rinkos plėtimas. Šis etapas turėtų prasidėti devintą veiklos mėnesį ir trukti beveik metus.

Abu etapai laiko atžvilgiu sutampa ir skirti tam pačiam tikslui pasiekti.

Produkciją pirks vidutinės ir jaunos amžiaus grupių vartotojai. Pensijinio amžiaus grupės žmonės nepriskiriami prie potencialių vartotojų.

Porceliano indus didmenine prekyba įsigyja itin prestižiniai barai ir restoranai.

Akmens masės indai skirti įvairioms maitinimo įstaigoms.

Indų paklausa pakankamai didelė. Tikimasi, kad ji tokia išliks ir ateityje. Apie 35% produkcijos bus eksportuojama. Užmegzta nemažai ryšių su užsienio firmomis, ketinančiomis įsigyti bendrovės produkcijos. Orientuojamasi į ilgalaikes sutartis, kurios bus pasirašytos su potencialiais užsakovais.

65% produkcijos bus parduodama Lietuvoje, 35% šios apimties sudarys mažmeninė, 30 % didmeninė prekyba. Pagrindiniai didmeninės prekybos pirkėjai turėtų būti paslaugas teikiančios bendrovės, su kuriomis bus sudaromi tiesioginiai ilgalaikiai kontraktai.

Stambios bendrovės turi didelius prekybinius plotus, tačiau dažniausiai tai yra seni pastatai, praradę savo įvaizdį, sunkiai prisitaikantys prie naujų modernių rinkos sąlygų. Dažnai šios įmonės yra įsikolinusios ir biudžetui, ir bankams. Ši konkurentų grupė nelabai pavojinga, kol bendrovės yra neoperatyvios ir stambios, bet joms persitvarkius į šiuolaikiškesnes, jos gali tapti itin konkurentiškomis.

Didesnę įtaką mūsų verslui gali daryti gana daug įsteigtų mažų ir vidutinių privataus kapitalo prekybinių įmonių, kurios pajėgia greitai reaguoti į rinkos poreikių kitimą. Mus gelbsti tik tai, kad dauguma jų naudoja senus įrenginius ir ne pačias pažangiausias reklamos formas.

Pagal tiesiogines sutartis, pasitelkus agentų tinklą. Kiekvienam agentui, sudariusiam su pirkėju sutartis, bus skiriamas parduotos produkcijos iki 0,3 % užmokestis. Jau metų pabaigoje, pasiekus planuojamą apyvartą, ji turėtų būti tarp 2500-3000 Lt per mėnesį. Už agentų darbą bus atsakingas direktorius komercijai.

Nustatant produkcijos kainą, bus įvertinama produkcijos savikaina ir ypač stebima padėtis rinkoje. Mūsų produkcijos kaina neturėtų viršyti rinkoje esančių analogiškų produktų kainos. Galime teigti net gi priešingai: ji bus šiek tiek žemesnė. Šiuo požiūriu kainos dydį nulems tai, kad mes savo produkciją įsigysime tiesiai iš AB “Jiesia” ir taip išvengsime kaštų, kuriuos kitos įmonės patiria, kai produkciją perka iš platintojų.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (4560 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 37 KB
  • Indų parduotuvė verslo planas
    10 - 5 balsai (-ų)
Indų parduotuvė verslo planas. (2015 m. Rugsėjo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/indu-parduotuve-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:18