Informacinė visuomenė ir jos plėtra


Informatikos namų darbas. Informacinė visuomenė – kas ji? Kaip ją plėtoti? Įvadas. Politikų uždavinys bekuriant informacinę visuomėnę. Išvados. Literatūros sąrašas.


Visuomenė pereina nuo gamyba iki žiniomis besiremiančios visuomenės – t.y. žinių visuomenės. Žinių visuomenė apibūdinama:

•Duomenų ir faktų įprasiminimu, „sužmoginimu“;

•Gebėjimu pasinaudoti informacija išsilavinimo ir kultūros dėka;

•Mokslo ir žinių siekimu;

•Kultūriniu saugumu, leidžiančiu informaciją paversti žiniomis;

•Investavimą į švietimą visiems;

•Visą gyvenimą trunkančiu visos visuomenės lavinumasi.

„Visą gyvenimą trunkantis mokymasis“ suprantamas kaip visą gyvenimą besitęsiantis žmogaus formavimosi procesas, t.y. žmogaus žinių ir gabumų, kritiško mąstymo, įgūdžių ir gebėjimo veikti tobulėjimas. Naujos informacijos technologijos turėtų būti plėtojamos taip, kad tarnautų kokybiško švietimo interesams. Švietimas turėtų suderinti tiek informacijos kaupimą, tiek ir mąstymo ugdymą. Instumentas turėtų būti neatskirtas nuo turinio, technologijos – nuo žinojimo.

  • Informatika Namų darbai
  • 2013 m.
  • 8 puslapiai (988 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos namų darbai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Informacinė visuomenė ir jos plėtra
    10 - 3 balsai (-ų)
Informacinė visuomenė ir jos plėtra. (2013 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/informacine-visuomene-ir-jos-pletra.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:37