Informacinės technologijos oro transporte


Logistikos skaidrės. Informacinės technologijos oro transporte. Informacinių sistemų taikymas oro logistikoje. Pagal automatizacijos lygį. Automatinės informacinės sistemos paprastai naudojasi kitų informacinių sistemų apdorota informaciją arba jose saugomais duomenimis. Lėktuvų navigacija. Tarptautinės civilinės aviacijos. Tradicinė orlaivių navigacija žemyninėje Europos oro erdvėje remiasi tik žemėje išdėstytų navigacijos priemonių naudojimu. Šios sisistemos navigacinės. GPS imtuvai. GPS (angl. Global Positioning System) – Visuotinė padėties nustatymo sistema. GPS imtuvas priima signalus iš 3-5 artimiausių GPS palydovų. Informacija (grafinė ir tekstinė) yra išvedama vartotojui į ekraną. Dopleriniai radarai. Pagrindinė Doplerinio radaro. Vienas pirmųjų Doplerinių greičio radarų buvo AN/APN. AN-ASN-157 (raidės reiškia. Ši instrumentas gali. Geografinės informacijos sistemos. Manoma kad. Geografinius duomenis paprastai sudaro du komponentai geografinė (erdvinė.


Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) oro navigacijos plane yra aprašyti du zonos navigacijos tikslumo lygiai. Pagrindinės tikslumo kategorijos zonos navigacijos (B-RNAV) sistemos navigacinė charakteristika, kurios skrydžio trajektorijos palaikymo tikslumas yra lygus arba didesnis negu 9,3 kilometro (apie 5 jūrmyles) 95 procentus skrydžio laiko visų orlaivių, naudojančių pagrindinės tikslumo kategorijos navigacijos įrangą. B-RNAV metodo esmė yra ta, kad lėktuvai gali skristi bet kuriuo maršrutu atitinkamai nukrypdami nuo jo ašies ribų. Specialią įrangą turintiems orlaiviams jau nebūtina tiksliai praskristi virš antžeminių navigacijos priemonių, kad orlaivių įgulos gautų informaciją apie orlaivio padėtį oro erdvėje. Norint taikyti šį metodą, reikalinga speciali įranga orlaivyje, kad šis nenukryptų iš nustatytų maršruto ribų bei atitinkamas navigacijos duomenų laukas žemėje.

Tradicinė orlaivių navigacija žemyninėje Europos oro erdvėje remiasi tik žemėje išdėstytų navigacijos priemonių naudojimu, nes lėktuvai turi praskristi tiksliai virš jų. Tai nėra lanksti sistema tiek geografiniu, tiek oro erdvės pralaidumo požiūriu. Pagrindinės tikslumo kategorijos zonos navigacija (B-RNAV), kurią taikant orlaiviai gali bent pagrindinę skrydžio laiko dalį nenukrypti daugiau nei 9,3 kilometro atstumu į vieną ar į kitą pusę nuo maršruto ašies, Europos civilinės aviacijos konferencijos (ECAC) šalių maršruto oro erdvėje, taip pat ir Lietuvoje įsigaliojo 1998 m. balandžio 23 d. Vienas iš reikalavimų diegiant tokią sistemą, buvo specialios įrangos įmontavimas orlaiviuose.

  • Logistika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (1367 žodžiai)
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1295 KB
  • Informacinės technologijos oro transporte
    10 - 4 balsai (-ų)
Informacinės technologijos oro transporte. (2014 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/informacines-technologijos-oro-transporte.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:58