Informacinės visuomenės kūrimas Lietuvoje


Informacine visuomenė lietuvoje. Ziniu visuomenes rastingumas. Informacines ziniu visuomenes samprata. Zinios ar tai informacinės visuomenės. Informacinės visuomenės samprata lietuvoje. Informacinė visuomenė referatas. Ar informacines technologijos svarbiau už knygą ?. Informacinė visuomenė lietuvoje skaidres. Informacinė visuomenė ir informacinės technologijos skaidres. Informacinis raštingumas kaip žinių visuomenės.

Filosofijos referatas. Įvadas. Lietuva žinių ir informacinių technologijų keičiamame pasaulyje. Mokslas: sąvoka, supratimas, reikšmė. Tai ne technologų, bet politikų uždavinys. Išvados. Naudota literatūra. Informacinė visuomenė – tai tokia visuomenė, kurioje informacinės technologijos pradeda vyrauti visose gyvenimo srityse, svarbiausias produktas yra informacija, o pagrindiniai ištekliai – žinios.


Informacinė visuomenė yra tokia visuomenė, kuri gali, moka ir nori naudotis informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis. (e. Džežulskis-duonys).

Informacinė visuomenė – tai tokia visuomenė, kurioje informacinės technologijos pradeda vyrauti visose gyvenimo srityse, svarbiausias produktas yra informacija, o pagrindiniai ištekliai – žinios. Išvystytos komunikacijų sistemos sudaro sąlygas visuomenei efektyviai kžengdama į xxia. Žmonija susiduria su nauja informacinerevoliucija. Ji reiškiasi naujų technologijų pavidalu, naujais informacijos ir komunikacijos tinklais, paskui save nešdama permainas visose visuomenės gyvenimo srityse. Nauji informacijos ir komunikacijos tinklai – tai visų pirma naujos žmonių galimybės bendrauti, perduoti ir priimti informaciją. Informacinė visuomenė mokslinga ir globali, jai būdingos naujos vertybės: atvirumas ir mobilumas. Žmonės priversti nuolat mokytis, nes informacinis raštingumas negali būti baigtinis: informacinio pobūdžio žinios dauginasi nesuvokiamu greičiu. Informacinis raštungumas pakeičia tradicinį knygos raštingumą. Informacinis raštingumas pasidaro svarbesnis, nes informacinių technologijų dėka žmogus spausdina, kuria meną ir juo grožisi, perka prekes bei paslaugas, spekuliuoja vertybinių popierių biržose, konsultuojasi su specialistais, siunčia ir gauna laiškus, naudoja kaip televizorių, programuoja ir maketuoja. Iš kitos pusės informacijos globalizavimas sukelia ir tam tikras grėsmes: individų izoliavimas, realybės virtualizacija. Individas tampa tinklažmogiu, praranda savarankiško mąstymo patirtį.

Visuomenė pereina nuo gamyba iki žiniomis besiremiančios visuomenės – visą gyvenimą trunkantis mokymasis suprantamas kaip visą gyvenimą besitęsiantis žmogaus formavimosi procesas, Žmogaus žinių ir gabumų, kritiško mąstymo, įgūdžių ir gebėjimo veikti tobulėjimas. Naujos informacijos technologijos turėtų būti plėtojamos taip, kad tarnautų kokybiško švietimo interesams. Švietimas turėtų suderinti tiek informacijos kaupimą, tiek ir mąstymo ugdymą. Instumentas turėtų būti neatskirtas nuo turinio, gyvename pasaulyje, vykstančių didelių permainų laikotarpiu, kai iš industrinės ir poindustrinės visuomenės sparčiai pereinama į žinių ir informacinių technologijų visuomenę. Ateinanti epocha iš esmės keičia senąją naujomis, vadinamosiomis skaitmeninėmis, technologijomis. Be jų, sparčiai pintančių ir tobulėjančių, civilizuotas pasaulis jau dabar nebegali apsieiti.

  • Filosofija Referatai
  • 2011 m.
  • 18 puslapių (4034 žodžiai)
  • Filosofijos referatai
  • Microsoft Word 30 KB
  • Informacinės visuomenės kūrimas Lietuvoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Informacinės visuomenės kūrimas Lietuvoje. (2011 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/informacines-visuomenes-kurimas-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:18