Informacinės visuomenės kūrimo strategijos Lietuvoje


Strateginis valdymas lietuvos informacinėje visuomenėje kursinis darbas. Visuomenes kurimosi problemos lietuvoje.

Informatikos kursinis darbas. Turinys. Įžanga. Informacinės visuomenės samprata ir ištakos. Penki požiūriai į informacinę visuomenę. Svarbiausi informacinės visuomenės bruožai. Informacinė visuomenė ir socialiniai pokyčiai. Nelygių galimybių problema. Informacinės visuomenės plėtra lietuvoje. Pagrindiniai lr indormacinės visuomenės plėtros planavimo dokumentai. Informacinės visuomenės plėtros įgyvendinimas ir atskaitomybė. Išvados. Naudota literatūra.


Aktualumas. Šiandieninėje visuomenėje žinios, bei informacija užima vis svarbesnę vietą žmogaus gyevnime. Naujausios technologijos kuria informacinę visuomenę. Keičiasi piliečių požiūris įpročiai, vyksta permainos politikoje, rinkoje, kultūroje. Informacinės technologijos ir telekomunikacijos yra plačiai taikomos visose žmonių gyvenimo srityse. Žinių visuomenės kūrimas yra aktualus mūsų šaliai, nes šios srities plėtra atveria didesnes ekonomines ir socialines galimybes. Žinių visuomenės plėtra pagerina gyvenimo produktyvumą ir kokybę.

Problema. Ar kiekvienas žmogus sugebės prisitaikyti prie informacinės visuomenės plėtros?

Objektas. Informacinės visuomenės plėtros procesas Lietuvoje.

Tikslas. Įvertinti Lietuvos informacinės visuomenės plėtros galimybes ir perspektyvas.

Uždaviniai.

•Aptarti informacinės visuomenės sampratą;

•Išsiaiškinti informacinės visuomenės situaciją Lietuvoje;

•Aptarti Lietuvos žinių visuomenės plėtros strategijas.

Informacinės visuomenės kūrimo strategijos Lietuvoje. (2013 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/informacines-visuomenes-kurimo-strategijos-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:18