Informacinių komunikacinių technologijų (ikt) taikymas pradinių klasių mokiniams turintiems soecialiųjų ugdymosi poreikių (sup) matematikos pamokose


Ikt taikymo uždaviniai. Ikt taikymas pradinėse klasėse. Informacines technologijos specialiuju poreikiu vaikams. Informacines komunikacines technologijos pamokoje. Pradiniu klasiu mokytoju pateiktys. Ikt taikymas speros. Informaciniu technologiju panaudojimas pradinese klasese. Pateikčių panaudojimas kalbų pamokose. Ikt būdai pradinių klasių pamokoje.

Matematikos kursinis darbas. Informacinių komunikacinių technologijų (ikt) taikymas pradinių klasių mokiniams turintiems soecialiųjų ugdymosi poreikių (sup) matematikos pamokose. Įvadas. Skyrius inovatyvių mokymo (-si) metodų ir ikt taikymo prielaidos ir pagrindiniai principai. Šiuolaikinis požiūris į mokymą (-si). Mokymo ir mokymosi stiliai. Ugdymo tikslų raida. Skyrius. Ikt taikymas ugdant pradinių klasių mokinius. Svarbiausios ikt taikymo rekomendacijos ugdant pradinių klasių mokinius. Ikt taikymas demonstravimo tikslais. Pateiktys ir metodiniai pateikčių kūrimo aspektai. Ikt naudojimas vertinant mokinių pasiekimus ir palaikant ryšius su tėvais. Kompiuterinės mokymo priemonės lietuvių kalba ir jų naudojimo galimybės. Ikt taikymo mokymo (-si) tikslais plėtros perspektyvos. Anketinė analizė. Anketinės apklausos diagramos. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Tyrimo objektas – IKT (informacinių komunikacinių technologijų) taikymas pradinių klasių mokiniams turintiems SUP (specialiųjų ugdymosi poreikių) matematikos pamokose.

Tyrimo tikslas – atskleisti pedagogų žinias apie IKT taikymo naudą matematikos pamokose.

Uždaviniai:

•Išanalizuoti mokslinę, metodinę literatūrą apie IKT taikymą pradinių klasių pamokose.

•Atskleisti pedagogų informatyvumą apie IKT taikymo naudą matematikos pamokoje.

•Atskleisti kaip dažnai pradinių klasių pedagogai naudoja IKT matematikos pamokose.

•Išanalizuoti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, gebėjimą naudotis kompiuterinėmis programomis.

Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė, kokybinis tyrimas – anketinė apklausa.

Tyrimo dalyviai – 30 pradinių klasių pedagogų.

Kursinio darbo struktūra – kursinį sudaro: turinys, įvadas, 2 skyriai, anketinė analizė, anketinės analizės diagramos (9), išvados, literatūros sąrašas, priedai. Prieduose pateikiama anketa, skirta 30 – čiai pradinių klasių pedagogų. Kursinį sudaro 26 puslapiai.

  • Matematika Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 28 puslapiai (6130 žodžių)
  • Universitetas
  • Matematikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 418 KB
  • Informacinių komunikacinių technologijų (ikt) taikymas pradinių klasių mokiniams turintiems soecialiųjų ugdymosi poreikių (sup) matematikos pamokose
    10 - 3 balsai (-ų)
Informacinių komunikacinių technologijų (ikt) taikymas pradinių klasių mokiniams turintiems soecialiųjų ugdymosi poreikių (sup) matematikos pamokose. (2013 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/informaciniu-komunikaciniu-technologiju-ikt-taikymas-pradiniu-klasiu-mokiniams-turintiems-soecialiuju-ugdymosi-poreikiu-sup-matematikos-pamokose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:10