Informacinių paslaugų kilmė ir perspektyvos


Komunikacijų referatas. Svarbių terminų žodynas. Įvadas. Informacinių paslaugų kilmė. Informacinių paslaugų samprata. Informacinėje visuomenėje svarbus atminties institucijų vaidmuo. Informacinių paslaugų perspekyvos. Išvados. Bibliografinių nuoradų sąrašas.


Bendruomenė - 1. vietos, darbo, veiklos, tikybos ar kitais santykiais susijęs kolektyvas (pirmykštė, kaimo, mokyklos, religinė). 2. biol. tam tikra uždara kolektyvine veikla pasižyminčių gyvūnų grupė.

Bendruomenė. Dabartinis lietuvių kalbos žodynas. Žiūrėta 2014-10-27 per internetą:

Temos aktualumas. Šiuolaikinėje visuomenėje informacijos prieinamumas laikomas ne tik informacinės veiklos, grindžiamos informacinių ir ryšio technologijų raida, bet ir svarbiausiu šiuolaikinės civilizacijos vertybių. Siekiant sudaryti sąlygas visuomenės plėtrai reikia puoselėti savo kultūrą, išsaugoti ir plėtoti informacines sistemas. Švietimo ir kultūros įstaigų veikla susijusi su funkcionavimo infrastruktūromis, tarptautiniais ryšiais, kurių tikslas pasitelkus informacines technologijas kaupti ir saugoti informaciją. Per ilgą žmonijos evoliucijos raidą tobulėjo individų rmąstysena, elgesys, aplinkos pažinimas. Pirmykštės bendruomenės dar neturėdamos savo kalbos, turėjo tobulėti ir ugdyti save, nes buvo izoliuotos nuo komunikacijos ir informacijos perdavimo. Bėgant amžiams žmonės vis labiau tobulino informacijos perdavimo sistemą ir ieškojo būdų kaip tai įgyvendint. Kiekviena kultūra vystė savo raštą, kalbą skirtingai, vis daugėjant raštingų žmonių maždaug prieš III tūkst. metų prieš. Kr. Aleksandrijoje ( Egipte) buvo įkurta viena pirmųjų pasaulio bibliotekų. Informacinių paslaugų raida, jos kilmė yra komunikabilios visuomenės pagrindas. Šiuolaikinėje visuomenėje didelę įtaka daro socialinės komunikacijos ir atminties saugojimo institucijos, kurie iškelia naujos kartos informacijos paslaugų poreikį. Taip remiasi ir Lietuvos Respublikos Vyriausybė, patvirtindama informacinės visuomenės plėtros strategiją (Dėl Lietuvos informacinės visuomenės plėtros strategijos patvirtinimo, 2005); cit. V. Stasėnaitė, L. Naujokienė, 2012, p. 1): „Pažangi informacinė visuomenė, t. y. išsilavinusi ir nuolat besimokanti visuomenė, kurios nariai savo veiklą grindžia informacija, žinojimu ir naujausių technologijų teikiamomis galimybėmis“.

  • Komunikacijos Referatai
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (1679 žodžiai)
  • Kolegija
  • Komunikacijų referatai
  • Microsoft Word 40 KB
  • Informacinių paslaugų kilmė ir perspektyvos
    10 - 5 balsai (-ų)
Informacinių paslaugų kilmė ir perspektyvos. (2015 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/informaciniu-paslaugu-kilme-ir-perspektyvos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:29