Informacinių technologijų naudojimas spec. pedagogo darbe su specialiųjų poreikių vaikais


Pedagogikos bakalauro darbas. Informacinių komunikacinių technologijų panauda. SPEC. Pedagogo darbe su specialiųjų ugdymosi poreikių. Turinčiais vaikais panevėžio bendrojo lavinimo. Mokyklose. Įvadas. 1 skyrius. Informacinių komunikacinių technologijų panauda. Specialiųjų poreikų vaikų ugdymosi procese teorinis aspektas. Specialiųjų poreikių vaikų ugdymo samprata. Specialiojo ugdymo apibrėžimas. Specialiųjų poreikių vaikų ugdymo bruožai. Informacinių komunikacinių technologijų taikymo galimybės specialiųjų poreikių. Vaikų ugdyme. Informacinių komunikacinių technologijų taikymas ugdymo procese. Informacinių komunikacinių technologijų panaudos specialiojo ugdymo procese. Ypatumai. 2 skyrius. Informacinių komunikacinių technologijų panaudos. Galimybės, ugdant specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus. Panevėžio bendrojo lavinimo mokyklose. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Turimų informacinių komunikacinių technologijų analizė Panevėžio bendrojo. Lavinimo mokyklose. Informacinių komunikacinių technologijų taikymo apimtis ir galimybės neįgalių. Vaikų ugdymo procese Panevėžio bendrojo lavinimo mokyklose. Išvados. Literatūra. Summary. Priedai.

Informacinių technologijų naudojimas spec. pedagogo darbe su specialiųjų poreikių vaikais. (2014 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/informaciniu-technologiju-naudojimas-spec-pedagogo-darbe-su-specialiuju-poreikiu-vaikais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:14