Informacinių technologijų taikymas specialiųjų poreikių vaikams


Pedagogikos skaidrės. Informacinių technologijų taikymas specialiųjų poreikių vaikams. Lietuvos mokyklose vyksta informacinių technologijų naudojimo ugdymo procese proveržis. Įvadas. IT galima naudoti. IT taikymas. Net ir turintis specialių poreikių mokinys turi teisę patirti sėkmę. Vaikai su dideliais. Kompiuterinės programos pedagogui leidžia kompiuterį panaudoti kaip vaiko pažinimo. Vaikams, turintiems savireguliacijos sutrikimų. Autizmo sindromą turintiems vaikams kompiuteris paįvairina jų veiklą. Žaidimai specialiajai edukacijai. Žaidimai sudaryti iš kelių vis sunkėjančių pakopų. Žaidimai taip pat padeda ugdyti priežasties – pasekmės ryšio suvokimą. Sistemingas IT naudojimas ugdyme skatina mokymosi motyvaciją. Išvados. IT naudojimas specialiajame ugdyme turi šiuos ypatumus. Giedrienė R. Literatūra.


Žaidimai sudaryti iš kelių vis sunkėjančių pakopų. Vaikas gali būti tik pasyvus stebėtojas ir klausytojas, gali paspaudęs klavišą sukelti vyksmą, gali paspausti kelis kartus ir sukurti paveikslėlį, gali pakeisti ekrane veiksmą, gali „įgarsinti“ daiktą ar gyvūną, gali „pagauti“ judantį objektą ir priversti jį veikti, gali pats pasirinkti, kurį objektą „atgaivinti“. Be to vaikai gali mokytis sukurti įvykių seką, kur pabaigoje paveikslėlis „atgyja“, pasigirsta muzika ar kitoks garsas.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (812 žodžių)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 308 KB
  • Informacinių technologijų taikymas specialiųjų poreikių vaikams
    10 - 10 balsai (-ų)
Informacinių technologijų taikymas specialiųjų poreikių vaikams. (2015 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/informaciniu-technologiju-taikymas-specialiuju-poreikiu-vaikams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:41