Inovacija įmonėje


Inovacijos charakteristika. Imones inovacija. Inovacinis projektas x imoneje. Inovacijos kainos nustatymas. Įmonės+inovacijos+inovacijos. 1.inovacijos projektavimo procesų valdymo organizavimas.. Inovacijos imoneje. Inovacijos lietuvoje imonese. Inovacijos logistikos imoneje. Inovacijos projektavimo procesų valdymo organizavimas..

Ekonomikos kursinis darbas. Turinys. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Inovacijos charakteristika. Projektavimo aplinkos analizė ir problemų įvardijimas. Išorinės aplinkos analizė. Pest. Konkurentų analizė. Tiekėjų analizė. Vidinės aplinkos analizė. Bcg matrica. Žmogiškųjų išteklių poreikio analizė. Technologinių galimybių analizė. Swot analizė. Projektavimo tikslo nustatymas ir strategijos parinkimas. Projektavimo ir jo valdymo procesų planavimas. Projektavimo procesų valdymo organizavimas. Išteklių ir investicijų poreikio planavimas. Investicijų šaltinio parinkimas ir kainos nustatymas. Inovacijos ekonominio naudingumo koeficientas. Grynojo pinigų srauto formavimas pagal ekvivalentiškumo kriterijų. Investavimo naudingumo įvertinimas. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas: Šiandieninėje konkurencingoje rinkoje, įmonės norėdamos išlaikyti savo užimamą rinkos dalį bei pritraukti naujus vartotojus, turi nuolat tobulėti, vystant technologines galimybes, gerinant prekių kokybę, pasiūlant vartotojams originalių sprendimų bei variantų. Todėl, įmonės turi nuolat sekti savo veiklą bei rengti naujus projektus, kuriais padidintų savo konkurencinį pranašumą.

Nors duonos ir pyrago gaminiai yra neatsiejama vartotojų raciono dalis, tačiau šioje šakoje vyksta ypač arši konkurencija tarp gamintojų. Sunku vartotojams pasiūlyti kažką naujo ir nežinomo šioje srityje, kas lemtų konkurencinį pranašumą. Vartotojai vis labiau taupo, tad šiuo metu ypač aktualūs sprendimai, kurie palengvintų vartotojų pasirinkimą bei taupytų jų pinigus ir laiką. Šis inovacinis projektas būtent tai ir pasiūlo vartotojams, suteikdamas įmonei konkurencinį pranašumą.

Darbo objektas: Duonos gaminys – „Duonbatonis“.

Darbo tikslas: Parengti įmonės inovacijos „Duonbatonio“ projektą.

Darbo uždaviniai: Šio darbo uždaviniai yra tokie:

1. Pagrįsti inovacijos aktualumą;

2.Atlikti išorinės ir vidinės aplinkos analizes;

3.Išsikelti inovacijos tikslus ir pasirinkti inovacinę strategiją;

4.Atlikti projektavimo ir jo valdymo procesų planavimą;

5.Numatyti projektavimo procesus;

6.Suplanuoti numatoma investicijas;

7.Nustatyti pardavimo kainą;

8.Paskaičiuoti inovacijos ekonominį naudingumą;

9.Suformuoti inovacinio projekto grynųjų pinigų srautą ir nustatyti diskontavimo normą;

10.Ištirti projektą, naudojantis efektyvumo vertinimo metodais.

Naudota literatūra: Mokslinė literatūra, paskaitų konspektai, internete rasta informacija bei vidinė įmonės informacija.

Darbo struktūra ir apimtis: Darbą sudaro įvadas, 10 dalių, išvados. Pagrindinė darbo medžiaga aprašyta 38 puslapiuose, įskaitant 28 lenteles, 3 paveikslus. Literatūros sąrašą sudaro 10 mokslinių ir 8 informaciniai šaltiniai.

Inovacija įmonėje. (2012 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovacija-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:17