Inovacija. Maisto prekių parduotuvė


Inovacijos parduotuvėje. Inovacijos parduotuvei. Isnagrineti inovacija. Isvados maisto parduotuve. Inovacijos verslo planas. Inovacijos pardavimo planas. Inovacijų verslo planas. Maisto gamybos inovacijos diplominis. Maisto parduotuve isvados. Referatas apie maisto prekiu parduotuve.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Inovacijos ir inovacinės veiklos sąvokos. Kam reikalinga inovacija? Inovacijų įvairovė ir jų klasifikavimas. Inovacinės veiklos kompleksiškumas. Inovacijų sistema. Inovacinės veiklos valdymo aktualijos vakarų valstybėse. Inovacinės veiklos valdymo problemos ir aktualijos lietuvoje. Tyrimas. Ar verta statyti naują maisto prekių parduotuvę lietuvoje? Anketa. Projektinė dalis. Inovacinė parduotuvė. Išvados. Literatūra. Inovacija – sėkmingas naujovių kūrimas, asimiliavimas ir eksploatacija ekonomikos ir socialinėje sferoje. Pastaraisiais metais kito inovacijų proceso koncepcija. Požiūris į inovacijų procesą kaip besiformuojantį įmonių pagrindu, perėjo prie sisteminio požiūrio. Šiuo metu žodis “inovacija“ yra visuomenės dėmesio centre, jį nuolat vartoja politikai, mokslininkai, gamybininkai bei verslininkai susitikimų ir pasitarimų metu. Daugelis jų į inovacijas žvelgia kaip į naujų produktų ir paslaugų atsiradimo priežastį, sukuriant papildomas darbo vietas, pertvarkant pasenusias gamybos ir technologijų linijas bei organizacines struktūras. Toks didelis susidomėjimas nėra atsitiktinis, nes inovacijos yra vienas iš ilgalaikių įmonės konkurentabilumą lemiančių faktorių, kai įmonėje nuolat vyksta inovacinis procesas, savotiškas įmonės “paskiepimas“ inovacijomis. Kaip žinia, vienas yra kalbėti susitikimų ir pasitarimų metu, ir visai kita, kai inovaciją bandoma diegti konkrečioje veikloje. Daugelis inovacijų taip ir lieka platono idėjų pavidale, t. Y. “amžinų ir nekintamų idėjų pasaulyje, o jų pažinimas – tik jų prisiminimas“. Tenka pastebėti, kad nedaugelis specialistų, kurie domisi inovacine veikla, gali aiškiai ir tiksliai suformuluoti inovacijų apibrėžimą, o ką jau šnekėti apie praktinį inovacijų pritaikymą konkrečioje įmonės veikloje. Inovacija visada yra aktualus reiškinys, turintis dinamišką prigimtį, dažnai konfrontuojantis su tuo, kas sena, ir griaunantis organizacijoje nusistovėjusias normas bei tradicijas. Šio kursinio darbo tikslas - išnagrinėti inovacinės maisto prekių parduotuvės veiklą ir ją įvertinti. Darbo uždaviniai. Išsiaiškinti kas yra inovacija ir kam ji reikalinga. Aptarti inovacijų įvairovę bei jų klasifikavimą. Aprašyti inovacinės veiklos kompleksiškumą bei inovacijų sistemą. Pasidomėti inovacinės veiklos valdymo problemomis ir aktualijomis lietuvoje. Teorines žinias pritaikyti praktinei daliai. Atlikti tyrimą. Apibūdinti inovacinę maisto prekių parduotuvę lietuvoje. Pateikti išvadas.


Inovacija – sėkmingas naujovių kūrimas, asimiliavimas ir eksploatacija ekonomikos ir socialinėje sferoje.

šiuo metu žodis inovacija yra visuomenės dėmesio centre, jį nuolat vartoja politikai, mokslininkai, gamybininkai bei verslininkai susitikimų ir pasitarimų metu. Toks didelis susidomėjimas nėra atsitiktinis, nes inovacijos yra vienas iš ilgalaikių įmonės konkurentabilumą lemiančių faktorių, kai įmonėje nuolat vyksta inovacinis procesas, savotiškas įmonės paskiepimas inovacijomis.

Daugelis inovacijų taip ir lieka platono idėjų pavidale, amžinų ir nekintamų idėjų pasaulyje, o jų pažinimas – tik jų prisiminimas .

šio kursinio darbo tiksladarbo turinys: pirmojoje dalyje aptarsiu inovacijų teoriją, remdamasi tokiais autoriais kaip a. Jakubavičius, r. Strazdas, k. Gečas, b. Melnikas ir kiti. Antroje dalyja pateiksiu duomenis iš statistikos departamento bei atliksiu savo tyrimą, trečioje dalyieškant žodžio inovacija kilmės,sugrįžtama atgal į istorijos gilumą, xv amžių. Šis žodis yra kilęs iš vidurio prancūzijos teritorijoje tuo metu vartoto žodžio inovacyon , kuris verčiant pažodžiui reiškia atnaujinimas arba naujo pavidalo suteikimas esančiam daiktui .

Inovacijos suvokiamos labai plačiai ir įvairiai. Bendru atveju galima teigti, kad inovacija – tai funkcinė, iš esmės pažangi naujovė, orientuota į seno pakeitimą nauju. Inovacija gali būti laikoma idėja, veikla ar koks nors materialus objektas, kuris yra naujas žmonėms, jų grupei ar organizacijai, kuri ji įgyvendina ar naudoja.

Norint nuodugniau pažinti inovaciją, reikia ją susieti su veiklos sąvoka. Galima teigti, kad veikla – tai specifinė žmonių aktyvaus požiūrio į tikrovę forma, pasižyminti veiksmų tikslingumu, kryptingumu ir nuostatomis į pertvarką. Kiekviena veikla turi savo tikslą, pasižymi savo priemonėmis bei rezultatu ir nusako veikimo procesą.

Todėl inovacinė veikla traktuotina kaip kryptingas inovacijų formavimas ir įgyvendinimas. Toks požiūris į inovacinę veiklą yra akceptuojamas įvairiuose literatūros šaltiniuose.

Pabrėžtina, kad svarbiausias kiekvienos veiklos, taip pat ir inovacinės, subjektas yra žmogus. Veiklos procese žmogus atsižvelgdamas į daikto prigimtį ir ypatybes, išmoksta jį valdyti, padaro savo veiklos matu ir objektu, kartu tenkindamas savo ir visuomenės poreikius. O poreikiai savo esme yra savotiškas pažangos katalizatorius.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 22 puslapiai (4576 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 197 KB
  • Inovacija. Maisto prekių parduotuvė
    10 - 1 balsai (-ų)
Inovacija. Maisto prekių parduotuvė. (2011 m. Gruodžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovacija-maisto-prekiu-parduotuve.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:11