Inovacijos barjerų valdymo įtaka turizmo sektoriaus įmonių konkurencingumui


Vadybos magistro darbas. Santrauka. Summary. Įvadas. Literatūros apžvalga. Inovacijų samprata ir klasifikavimas. Inovacijos barjerai ir jų valdymas. Konkurencingumo samprata turizmo sektoriuje. Teorinis inovacijos barjerų valdymo įtakos turizmo sektoriaus įmonių konkurencingumui modelis. Tyrimo metodika ir organizavimas. Rezultatai ir jų aptarimas. Tyrimo rezultatų vertinimas ir analizė. Rezultatų aptarimas. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Inovacijos turizmo sektoriuje turi didelę reikšmę, siekiant išlikti konkurencingoje aplinkoje. Inovacijos lemia naujų sąsajų tarp turizmo sektoriaus įmonių kūrimą, darbuotojų kompetencijos saugojimą bei esamų ryšių palaikymą. Didelis dėmesys skiriamas vidaus ištekliams, kurie lemia konkurencinį pranašumą dėl sudėtingumo jį kopijuoti. Turizme centriniai novatoriškumo elementai yra žmoniškieji ištekliai, kompetencija, žinios ir sugebėjimas prieiti prie sistemos.

2. Išskiriami vidiniai ir išoriniai naujovės barjerai. Pagrindinės inovacinių barjerų kilimo aplinkybės susijusios su finansiniais ir žmogiškaisiais ištekliais, informacijos srautais bei vyriausybės vykdoma politika. Įmonės, valdydamos vidinius barjerus, turi skatinti darbuotojus siūlyti naujas idėjas, juos mokyti bei didelį dėmesį skirti finansiniams ištekliams, jų skirstymui. Sėkmingai išorės barjerus padeda valdyti turimi ryšiai su išorinėmis organizacijomis bei vyriausybės gaunama parama.

  • Vadyba Magistro darbai
  • 2014 m.
  • 97 puslapiai (26153 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos magistro darbai
  • Microsoft Word 463 KB
  • Inovacijos barjerų valdymo įtaka turizmo sektoriaus įmonių konkurencingumui
    10 - 3 balsai (-ų)
Inovacijos barjerų valdymo įtaka turizmo sektoriaus įmonių konkurencingumui. (2014 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovacijos-barjeru-valdymo-itaka-turizmo-sektoriaus-imoniu-konkurencingumui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:13