Inovacijos ir šiuolaikinis verslas


Verslo referatas. Netechnologinių inovacijų svarba. Atvira inovacija. Elektroninis verslas. Literatūros šaltiniai.


E. paslaugos yra interaktyvios, o jų tikslas — patenkinti vartotoją poreildus. Tal intemetu pagristos paslaugos, kurias skatina vartotojai ir lcurios, siekiant sustiprin-ti vartotojo ir paslaugos teikėjo tarpusavio ryšius, yra integruotos I organizacijos vartotoją paramos procesus ir technologijas.

E. paslaugos yra bet koks turtas ar dalykas, kuri imanoma perduoti internetu, sie-kiant valdyti naujus pajamą srautus ar sukurti naują efektyvtuną.

E. paslaugos — visapusišlcas spelctras intemetu teikiamą paslaugų informacijai per-duoti. Tenka pripažinti, kad kol kas nėra skiriama ypatingo dėmesio tficslioms e. paslaugų sampratų formuluotėms. Be to, dažnai eleIctroninio verslo ir e. paslaugų sąvokos supran-tamos ir vartojamos kaip vienareikšmės, nusakančios tą pati reišIdni. Taip atsitinka dėl to, kad e. verslas yra sparčiai auganti gana nauja sritis. Tačiau e. verslas ir e. paslaugos yra skirtingos sampratos, jti negalima painioti. E. paslaugos neatsiejamai susijusios su e. verslu. Plečiands verslui vartotoją Idausimų ir prašymą suteficti informaciją ar pagalbą užsisakant produktą srautas I imonių e. paštus didėja. Tai rodo, kad vartotojai ieško gali-mybig per intemetą susisiekti su imonėmis. Šiai vartotoją paldausai patenkind imonės, pvz., bankai ar draudimo agentūros, pradėjo rinktis paslaugų teficimą internetu.

  • Verslas Referatai
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (970 žodžių)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 662 KB
  • Inovacijos ir šiuolaikinis verslas
    10 - 4 balsai (-ų)
Inovacijos ir šiuolaikinis verslas. (2014 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovacijos-ir-siuolaikinis-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:16