Inovacijos UAB „Ottensten“


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. Darbo tikslas ir uždaviniai. Informacija apie įmonę. Inovacijas stabdančios prielaidos įmonėje. Siūlymai padidinti inovatyvumo galimybę. Išvados. Literatūra.


Konkurencija, paremta vien kainų manipuliacijomis, dažniausiai yra pasmerkta žlugti, tačiau rinkoje galime sutikti ne vieną pavyzdį, kai gamintojas ar paslaugos teikėjas savo inovacijomis, naujais pardavimų metodais ar reputacija išryškina save rinkoje ir tampa itin patrauklus potencialiems vartotojams. Neretai tokios įmonės turi ne tik kūrybingą ir efektyvų personalą, tačiau ir įmonės vidaus kultūra skatina idėjų generavimą, drąsina idėjas ir kyla prieš šabloninę darbo dieną. Konkurentai gali bandyti šią sėkmę kopijuoti, keisdami pakuotės išvaizdą, investuodami į papildomą reklamą ar tiesiog tą, kas padėjo konkurentams pasiekti daugiau, tačiau nieko nekeičia įmonės vidaus valdyme ir kultūros plėtojime, tad ir jų sėkmė dažniausiai arba būna tik trumpalaikė arba išvis nepasiteisina.

Galbūt ne visos įmonės gali iškart tapti inovacijų centrais ir stebinti pasaulį savo įžvalgomis ar produktais, kaip technologijų gigantas Apple ar Tesla, tačiau įdiegus ir valdant įmonės viduje vykstančius procesus galime didinti jos inovatyvumą ir iš to vystyti naujus produktus, paslaugas, kurios suteiktų stiprų konkurencinį pranašumą prieš kitus rinkos dalyvius. Šiame darbe nagrinėsime ir siūlysime priemones kuriomis įmonė gali padidinti savo potencialą ir galimybes būti laikoma inovatyvia. Analizuosime UAB „Ottensten“ veiklą, jos dabartinę padėtį ir kaip padidinti šios įmonės statusą, kaip inovatyvios.

Inovacijos UAB „Ottensten“ . (2017 m. Spalio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovacijos-uab-ottensten.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 23 d. 15:10