Inovacijų barjerai


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Žodžio reikšmė. Inovacijų diegimo priežastys. Vidiniai ir išoriniai barjerai. Adaptujamų inovacijų barjerai. Išvados. Naudota literatūra.


Verslo organizacijoje nuolat vyksta produkto gamybos ir pinigų apytakos procesai. Norint, kad produktas būtų konkurebcingas, būtina nuolat skatinti inovacija.

Darbo objektas: inovacijos barjerai.

Iškelta darbo problema: vykdant inovacija organizacijoje susiduriama su inovacijų barjerais.

Darbo tikslas: pristatyti ir aptarti galimus inovacijų barjerus.

INOVACIJA-tai bandymas įgyti konkurencinį pranašumą, perimant arba atrandant naujus ,geresnius būdus konkuruoti pramonės šakoje, turint tikslą juos įgyvendinti rinkoje( Porter, 1990, p. 36).

INOVACIJA -tai gebėjimas pastebėti pasikeitimą ir tinkamai ji panaudoti verslo sėkmei( Drucker, 1986).

INOVACIJA- organizacijai naujos idėjos ar elgiasio pritaikymas( Terziovski 2007, p.1).

INOVACIJA- žinių transportavimas i naujus produktus, procesus ir paslaugas ir jų pritaikymas vartotojų poreikiams.

INOVACIJA-išteklių pritaikymas vykdant ,tobulinant ir komencializuojant naujus ir egzistuojančius produktus procesus ir paslaugas, kuriantis vertę organizacijai ir vartotojui( Terziovski 2007, p.3).

Skirtingais laikmečiais įvairūs autoriai bandė apibūdinti įnovacijų fenomeną. Tinnesand( Ragauskas, 2008) atrastas žodžio reikšmės ir interpretacijos išsidėsto taip:

Inovacijų plėtra yra nenutrūkstamas inovacijų kūrimo procesas. Jo metu organizacija stengiasi dominuoti rinkoje. Organizacija , investuodama i mokslinius tyrimus , rinkos tyrimus ir įsigydama naudingos informacijos , siekia geriau suprasti ir patenkinti vartotojų poreikius. Vieni iš inovacijų pradininkai išskiria šiuos inovacinės įmonės gebėjimus:

Komunikacija. Jos pagalba sužinoma apie naujoves. Tinkamai parinkti komunikacijos kanalai suteikia galimybę nustatyti sąsajas su įsisavinančiomis kategorijomis, greičiau pasiekti tikslinės rinkos segmentus .

Socialinė sistema. Socialinės sistemos nariai, turintys panašias savybes, kurios susietos su novatoriškumu - demografinės savybės (išsilavinimas, finansinė ir socialinė padėtis), socialinės sąveikos padėtis .(socialinis dalyvavimas, nuomonių įtaka, tarpasmeninė komunikacija).

pirmojo įsigijimo. Taigi inovacija, socialinė sistema, komunikacijos kanalai sudaro procesą. Šie veiksniai turi palengvinti inovacijų plitimą, tačiau inovacijos savybės gali tapti barjerais, kuriuos reikia valdyti.

Taigi pateiktuose inovacijos barjerų skirstymuose galima pastebėti, kad didelis vaidmuo tenka finansiniams, žmoniškiesiems ištekliams bei išorinei įmonės aplinkai. Šie trys komponentai apima finansinę padėtį, kainą, riziką, darbuotojus, informacijos sklaidą, vyriausybės vykdomą politiką. Visi jie yra pakankamai glaudžiai susiję.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (1793 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 99 KB
  • Inovacijų barjerai
    10 - 4 balsai (-ų)
Inovacijų barjerai. (2016 m. Sausio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovaciju-barjerai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:38