Inovaciju projektas FITZONE kavinė baras


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Inovacija ir jos charakteristika. Inovacijos samprata. Inovacijos pristatymas. Rinkos segmantavimas ir komunikacijos strategija. Rinkos segmentavimas. Komunikacijos strategija. Komunikacijos samprata. Uab „FIT ZONE“ komunikacijos strategija. Uab „FIT ZONE“ patrneriai ir finansavimo galimybės. Finansavimo samprata ir rūšys. Uab „FIT ZONE“ finansavimas ir galimi partneriai. Uab „FIT ZONE“ pagrindinių veiklų ir jų valdymo numatymas. Įmonės valdymo teoriniai aspektai. Uab „FIT ZONE“ pagrindinės veiklos ir valdymas. Išteklių ir investicijų poreikio planavimas. Uab „FIT ZONE“ projekto ekonominis vertinimas. Uab „FIT ZONE“ pajamų strautų formavimas. “FIT ZONE” projekto ekonominio naudingumo įvertinimas. Išvados. Literatūra.


Atsižvelgdama į kai kurių vartotojų segmantą, šiuo atvėju į sveika mitybą propoguojančių vartotojų poreikius, UAB „FIT ZONE“ siūlys neeilinio baro paslaugas ir taip leis gyventi sveikiau ir sutaupyti laiko.

Darbo objektas – „FIT ZONE“ kavinė-baras.

Darbo tikslas – išanalizuoti „FIT ZONE“ įmonės inovaciją.

Kaip dažnai žmonės susidūre su laiko stoka, šiais laikais gyvenantys žmonės skaičiuoja kiekvieną minutę, darbas, mokslai, sportas ar kitą veiklą. Dažnai neturėdami laiko suktis virtuvėje valgome tai kas papuola, kas greitai pagaminama ir tai nevisada būna sveika ir taip kenkiam savo kūnui, sielai ir protui.

Šiais laikais vis daugiau žmonių pradeda gyventi „sveika“ gyvenimo būdą, sportuoja, sveikai maitinasi, bet nevisada turi laiko savo maisto raciono gamybai, nes maisto gaminimas užima nemažai laiko, o ypač sveiko maisto gamyba, kuriame yra subalasuotas kolorijų kiekis, sunormuotos porcijos, todėl turi būti kruopščiai paruoštas. Šis visas procesas kaip jau minėjau užima gan nemažai laiko. Norint turėti gražų kūną, sportas, sveika mityba ir dieta yra būtiniausi dalykai. Kelis iš šių dalykų ir pasiūlys neeilinė sveiko maisto ir sportuojančių žmonių „Meka“ „FIT ZONE“.

„FIT ZONE‘ - tai šiuolaikiška “kavinė”, baras kuriame sportuojantys arba tiesiog sveiką mitybą propoguojantys žmonės gali valgyti sveiką ir subalansuotą maistą. Šioje kavinėje užėję lankytojai ras įvairiausių ekologiškų produktų asortimentą, sveikų valgių menių, taip pat vienas iš svarbiausių aspektų tai, kad lankytojai galės pateikti savo savaitinės ar ilgesnio laiko dietos ar subalansuotos mitybos planą, pagal kurį mūsų vyrėjai valgį paruoš kruopščiai atsižvelge į kiekvieną poreikį, koloriją ar kitą smulkmeną. Taip bus sutaupomas klientų kasdieninis laikas. Taip pat vieną iš paslaugų bus individualus subalansuotos mitybos sudarymas pagal vartotojų kūno masės indeksą ir maitinimosi poreikius. Tam bus pasamdytas dietologas. Tokių paslaugų Lietuvoje neteikia nei vieną kavinė, o kadangi sveika gyvenseną sparčiai populiarėja, todėl manau, kad šis projektas pasiteisintų, būtų pelningas ir palengvintų žmonių kasdienį gyvenimą, bei padėtų jaustis gerai. Šis sumanymas gimė tada kai pats sportuodamas pamačiau, kad daugelis sportuojančių ir gerų rezultatų siekiantys žmonės tiesiog neturi laiko ar kartais noro po sporto ar kitu laiku gamintis būtent tokio maisto kuris padėtų greičiau pasiekti rezultatų. Todėl, kad kaip ir minėjau ankščiau šį procedurą užima gan nemažai laiko, nes norint pasiekti gerų rezultatų kartais reikia į dieną suvalgyti net šešis patiekalus, todėl žmonės dažniausiai tam neturi laiko. Todėl „FIT ZONE“ būtų skirtą šiems poreikiams patenkinti.

Įmonei formuojant marketingo strategiją pirmiausia reikia nuspręsti kokį vartotojų segmentą turi tenkinti jų paslaugą arba produktas, kadangi visiems vartotojams įtikti neįmanoma. Segmentavus vartotojų rinką svarbus tampa pozicionavimo strategijos parinkimas, kuris užtikrins efektyvų lėšų bei kitų resursų panaudojimą. Kaip teigia S. Urbonavičius ir R. Ivanauskas yra trys bendrosios marketingo strategijos formavimo etapai: rinkos segmentavimas, tikslines rinkos pasirinkimas ir pozicionavimas.

„FIT ZONE“ orentuosis į tam tikrą žmonių grupę kuriai būdinga sveika gyvensena, sportas. Bet aišku laukiami ir tie kurie nori skaniai ir sveikai pavalgyti ir poto gerai jaustis. Kiekvienais metais šių sveikuolių vis daugėja, vis labiau ateina į mada sveikas gyvenimo būdas.

Šioje rinkoje būsima kavinukė konkurentų neturėtų, nes tai būtų pirmoji tokia kavinė visoje Lietuvoje, aišku po kiek laiko galima konkurencija atsirastų, jei kiti sugalvotų atidaryti kažką panašaus.

Žodis komunikacija yra kilęs iš lotynų kalbos žodžių communicare (dalytis, daryti bendru), communis (bendras) arba lotyniškasis communicare yra verčiamas kaip bendravimas, bendrauti. Tačiau dėl termino komunikacija vartojimo, mokslininkai yra sutarę, kad komunikacija – tai procesas, kurio metu vyksta pasikeitimas informacija tarp individų taikant bendras ženklų ir elgesio sistemas.

Efektyvios komunikacijos procese labai svarbus grįžtamasis ryšys, kuris nusakomas kaip informacijos gavėjo reakcija į pranešimą, gautą iš informacijos siuntėjo. Grįžtamasis ryšys suteikia komunikacijos procesui dinamikos. Tokio ryšio metu informacijos siuntėjas ir gavėjas pasikeičia vaidmenimis: siuntėjas tampa gavėju, o gavėjas – siuntėju. Tai leidžia patikslinti siunčiamą bei gaunamą informaciją (Guščinskienė J., 2002). Vadinasi, tai lemia efektyvią komunikaciją.

Apibendrintai galima teigti, kad komunikacija – bendravimo procesas, kurio metu nuolat keičiamasi informacija, patyrimu, išgyvenimais. Siekdami efektyvios komunikacijos, t.y. bendro tikslo, komunikacijos veiksmo dalyviai orientuojasi į abipusį supratimą. Todėl efektyvią komunikaciją galima įvardinti kaip kryptingos komunikacijos veiksmą, kurio dalyviai motyvuotai siekia grįžtamojo ryšio.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (4737 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 69 KB
  • Inovaciju projektas FITZONE kavinė baras
    10 - 8 balsai (-ų)
Inovaciju projektas FITZONE kavinė baras. (2015 m. Spalio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovaciju-projektas-fitzone-kavine-baras.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:18