Inovacijų valdymo vertinimas Facebook kompanijoje


Verslo referatas. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Bendra informacija apie kompaniją. Organizacijos inovacijų valdymo analizė. Organizacijos būsimos perspektyvos. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Vis dažniau išgirstame, kad atsiranda naujos technologijos, nauji produktai, kurie pakeičia arba pagerina kiekvieno žmogaus gyvenimą. Visa tai kas keičiasi ir tobulėja lemia inovacijos. Inovacijos – tai sėkmingas naujų idėjų panaudojimas, naujų technologijų apjungimas, dizainas ir geriausia technologija - tai pagrindiniai verslo procesai, padedantys mums efektyviai konkuruoti pasaulinėje aplinkoje. Kiekviena įmonė ar organizacija siekia savų tikslų, tokių kaip pelno siekimas, vartotojų poreikių patenkinimas bei kt. Pasirinkta analizuojama kompanija ,,Facebook‘‘. „Facebook“ – tai internetinis socialinis tinklalapis, interneto platforma arba bendruomenė, kuriame galima įkelti nuotraukų, paveikslėlių video failų, taip pat socialiniame tinklalapyje „Facebook“ galima bendrauti su draugais, pažįstamais asmenimis ir t.t.

Savo kelią svetainė pradėjo nuo thefacebook.com pavadinimo, tačiau vėliau buvo pervadinta į facebook.com. Šis tinklapis veikia ir šiai dienai. Pradžioje „Facebook“ buvo Harvardo universiteto studentų socialinis tinklas, vėliau tapo prieinamas ir kitiems Bostono universitetų studentams , o neužilgo (2006) ir visiems asmenims, kuriems virš 13 metų bei turintiems elektroninį paštą. 2011 metų duomenimis „Facebook“ tinklas turėjo apie 600 mln. registruotų vartotojų ir didžiuliu pagreičiu jų vis daugėja. Vidutinis vartotojų amžius yra 28,2 metai. Kiekvienam „Facebook“ vartotojui vidutiniškai tenka po 130 draugų. Be abejo ne visi užsiregistravę vartotojai yra aktyvūs, bet kaip skelbia „Facebook“ apie 50% profilių yra aktyvūs vartotojai.

Kiekviena įmonė, vykdydama savo veiklą susiduria su kitomis įmonėmis - konkurentais besistengiančiais klientams pasiūlyti tuos pačius ar panašius poreikius tenkinančias prekes ar paslaugas. „Facebook“ taip pat turi nemažai konkurentų. Pagrindiniai „Facebook“ konkurentai pasaulinėje rinkoje yra „Twitter“ ir „Google“, kurie atsilieka daugiau nei pusę milijardo vartotojų.

,,Twitter“ atrodo panašus į „Facebook“ tuo, nes abu portalai pabrėžia siekiantys padėti vartotojams kuo greičiau dalintis informacija tarpusavyje. Tačiau esminis skirtumas yra toks, kad „Twitter“ žmonės netampa „draugais“. Jie gali padėti „prenumeruoti“ bet kokio kito vartotojo žinutes. „Twitter“ vartotojai nebutinai turi būti žmonės. „Twitter“ gana nemažas procentas sukurtų profilių naudoja slapyvardžius ar kompanijų pavadinimus. Be to, skirtingai nei „Facebook“ ryšiai portale „Twitter“ yra vienkrypčiai. „Facebook“ principas yra toks, kad šis portalas – tikrų žmonių tapatybėmis paremtų profilių platforma, skirta bendrauti su žmonėmis, kuriuos pažįsta realiame gyvenime, o „Twitter“ yra informacijos platinimo platforma – ideali priemonė kompanijoms, firmoms, rašytojams, žymiems žmonėms ir bet kam, kas nori, kad apie juos žinotų kuo daugiau žmonių. Tačiau yra vienas esminis panašumo kriterijų, toks kaip statuso atnaujinimas - tai yra svarbiausia abiejų portalų funkcija. „Twitter“ kaip ir „Facebook“ persikvalifikavo į platformą kitų kuriamoms programoms. Portalai panašūs į savo požiūrį pajamoms – 2009 m. , po trijų metų nuo portalo sukūrimo, jis praktiškai nenešė jokio pelno, kadangi vizija buvo vartotojų augimas. Buvo manoma, kad 2007 – 2008 m. , „Twitter“ išstums „Facebook“. Tuomet Zuckerbergas su komanda norėjo nupirkti „Twitter“ , tačiau sandėris neįvyko, kadangi „Twitter“ vadovai nebuvo tikri dėl „Facebook“ turto. (D. Kirkpatrick, 2011, p. 388)

  • Verslas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2309 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 95 KB
  • Inovacijų valdymo vertinimas Facebook kompanijoje
    10 - 4 balsai (-ų)
Inovacijų valdymo vertinimas Facebook kompanijoje. (2015 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/inovaciju-valdymo-vertinimas-facebook-kompanijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:06