Integruoto marketingo komunikacijų planas


Integruotos marketingo komunikacijos planavimas. Integruotų marketingo komunikacijų planas. Integruotos marketingo komunikacijos. Marketingo komunikacijos planas ir biudzetas. Integruotų marketingo komunikacijų planavimas. Integruotas marketingo komunikacijos planas. Darbas apie sporto kluba tiksline auditorija. Integruotų marketingo komunikacijų savarankiškas darbas. Marketingo komunikacijos. Integruotas kursinis darbas.

Marketingo namų darbas. I. Situacijos analizė ir tikslinė auditorija. Veiklos sfera. Konkurencinė aplinka. Vartotojų segmentavimas. Tikslinė auditorija. Komunikavimo tikslai. Kūrybinė strategija. Komunikavimo kanalai. Komunikavimo biudžetas. Komunikavimo kompleksas. Prekė. Prekės kaina. Vieta. Rėmimas. Literatūros sąrašas.


Ši įmonė prekiauja moteriška, vaikiška, vyriška, sportinio stiliaus avalyne, jaunimo ir moterų laisvalaikio, sportinio, klubinio stilių drabužiais bei aksesuarais. Sėkminga įmonės veikla įgavo užsienio partnerių pasitikėjimą, todėl įmonė gavo išskirtines teises valdyti ir Pabaltyje atidaryti užsienio šalyse gerai žinomų prekinių ženklų Salamander, Högl, Clarks, Geox, Reno ir Tamaris parduotuves. Taip pat vykdyti Salamander prekinio ženklo avalynės priežiūros priemonių didmeninę veiklą.

Integruoto marketingo komunikacijų planas. (2012 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/integruoto-marketingo-komunikaciju-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:10