Integruotosios marketingo komunikacijos planas


Marketingo kursinis darbas. Pasirinktos įmonės veiklos, jos rinkos, produktų apibūdinimas ir analizė. Įmonės SWOT analizė. Konkurentai. Tikslinės auditorijos identifikavimas. Komunikavimo tikslų nustatymas. Komunikacinė žinutė. Komunikavimo kanalo parinkimas ir kanalo tinkamumas/pagrįstumas. Biudžeto sudarymas ir paskirstymas. Komunikavimo kompleksas, jo elementų strategija. Rekomendacijos galimam IMK plano veiksmingumo vertinimui. Išvados ir rekomendacijos.


UAB „Gamadigi“ – tai lietuviško ir suomiško kapitalo įmonė, teikianti vizualinės komunikacijos sprendimus. Įsikūrusi 2012 metais, įmonė dirba su klientais Lietuvos, Skandinavijos ir Vakarų Europos šalių rinkose. Kompanija siūlo skaitmeninio ir grafinio dizaino, internetinių svetainių ir banerių kūrimo paslaugas.

Dirbant tarptautinėje rinkoje sunku įvardinti kelis konkurentus, nes tai neatspindėtų tikrosios situacijos rinkoje. Todėl dėl darbo tikslumo ir aktualumo laikysime, kad pagrindiniai įmonės konkurentai yra lietuviškos įmonės.

Pagrindiniai tiesioginiai įmonės konkurentai yra įmonės, siūlančios skaitmeninio dizaino paslaugas:

Skaitmeninės rinkodaros ir IT sprendimai (interneto ir mobiliojo ryšio sprendimai, strategija ir planavimas, prekės ženklo, dizaino ir multimedijos, skaitmeninio marketingo, programinės įrangos kūrimas, talpinimas)

Nuorodos į projektines svetaines ir žiniasklaidos leidinius, karjeros pasiūlymai, kvietimai paspausti "patinka" ant projektų, filmukus apie projektų idėjas, apdovanojimų nuotraukos, interaktyvūs sveikinimai, naujų darbuotojų prezentacijas - nuorodos į jų darbus; nuorodos į įdomius projektus ar idėjas.

Novatoriškas, veiksnus, pateikiama visa būtina informacija, atskirai pažymėta lietuvių, pasaulio ir vyriausybiniams klientams, nurodytos karjeros galimybės - laisvos darbo vietos, žemėlapis, vertinimo testas.

Nuorodos į projektų svetaines ir žiniasklaidos leidinius, garso skelbimai, kvietimai spausti "patinka" ant projektų, kuriuos jie organizuoja. Nuotraukos iš biuro, renginių, apdovanojimų. Interaktyvūs sveikinimai, naujų darbuotojų pristatymai, partnerių pristatymai - nuorodos į jų darbus. Nuorodos į įdomų projektą ar idėjas. Informacija apie konkursus.

2015 metais – 2 pranešimų, 2014 metais - 35 pranešimų, 2013 - 51 pranešimų 2012 - 34 pranešimų 2011 - 78 pranešimų

Novatoriškas, veiksnus, kontaktai, žemėlapis, elektroninės paslaugos ir padaryti projektai. Vaizdo įrašai apie projektus . Nėra jokių jungčių su Facebook ir kitais socialiniais tinklais.

Paslaugos: strategija ir planavimas, prekės ženklo valdymas, dizainas ir multimedija, skaitmeninis marketingas, reklama, pakuočių dizainas.

Nuorodos į projektus, kvietimai spausti "patinka" ant projektų, vaizdo įrašų, nuotraukų iš projektų ir vidaus renginių. Karjeros galimybės.

2015metais- 5 pranešimai, 2014 metais- 17 pranešimų, 2013 metais- 41 pranešimas, 2011 metais- 9 pranešimai, 2010 metais- 23 pranešimai, 2009 metais - 66 pranešimai.

192 pranešimų (tweets), 210 pasekėjų.

Novatoriškas, veiksnus, neformalus bendravimo stilius. Pagrindiniai segmentai yra: populiariausios, naujausios kategorijos - iliustracijos, internetas, vaizdo, pakavimo, spausdinimo, vaizdo pavyzdžiai ir parodymas, ką jie padarė. Įkelti filmukai, komandos pristatymas su nuotraukomis ir trumpais aprašymais, kontaktais, klientai.

Netiesioginiais įmonės konkurentais galime laikyti laisvai samdomus darbuotojus, kurie atlieka panašaus tipo darbus namuose, pagrindinis jų privalumas yra kainos lankstumas, tačiau įmonės gali pasiūlyti daug greičiau atliekamą darbą dėl darbuotojų išteklių gausos. Taip pat įmonių pranašumas yra tas, kad laisvai samdomi darbuotojai nenaudoja daug komunikacijos priemonių, o dažniausiai turi savo asmeninę svetainę, internetinę duomenų bazę ir tikisi, kad daugiausiai klientų sulauks sklindant rekomendacijoms iš lūpų į lūpas ir įmonė orientuojasi ir „stambius“ klientus, kurių nelabai domina laisvai samdomi darbuotojai.

UAB „Gamadigi“ pagrindinis rinkos segmentas yra B2B sektorius, kuriame ji siekia pritraukti marketingo ir skaitmeninio dizaino agentūras patikėti atlikti savo darbus. Kita B2B sektoriaus rinka yra įmonės, kurioms reikalingos ne tik techninės, bet ir kūrybinės paslaugos. Šios rinkos klientai daugiausiai lokalizuojasi Lietuvoje.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3033 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 51 KB
  • Integruotosios marketingo komunikacijos planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Integruotosios marketingo komunikacijos planas. (2015 m. Gruodžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/integruotosios-marketingo-komunikacijos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 06:59