Integruotų marketingo komunikacijų plano sudarymas


Marketingo referatas. Įvadas. Organizacijos veiklos ir paslaugų apibūdinimas. Konkurencija. Vartotojai ir tikslinė auditorija. Komunikavimo tikslų nustatymas. Komunikacinė žinutė. Aida modelis. Organizacijos pasirinktų komunikacinių kanalų tinkamumas. Organizacijos biudžeto sudarymas, paskirstymas. Komunikavimo procesas, jo elementų integracija. Reklama. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene / populiarinimas. Pardavimų skatinimas. Išvados.


Šiame darbe analizuojama integruotų marketingo komunikacijų svarba organizacijos veikloje. Apibrėžiami ir pateikiami integruotų marketingo komunikacijų planavimo modeliai.

Tiriamas objektas – pasirinkta organizacija „Skype”, kuri Lietuvoje ir visame pasaulyje yra tikrai labai gerai žinoma, tiksliau jos teikiama paslauga –galimybė bendrauti realiuoju laiku su bet kurioje šalyje esančiais žmonėmis, naudojantis įvairiausiais įrengimais (kompiuteriu, telefonu ir pan.). „Skype“ yra fenomenalus produktas, kurį pamėgo milijonai žmonių visame pasaulyje, dėl to mes jį ir pasirinkome.Ši organizacija labai daug dėmesio ir darbo skiria tam kad galėtų sukurti naujus būdus, kurie padėtų žmonėms iš bet kuriuos vietos ir bet kuriuo paros metu palaikyti nuolatinį ryšį su savo šeimos nariais ar daugais, kolegomis ar net klientais.

Uždaviniai:

oApibūdinti pasirinktos organizacijos veiklą, jos produktus;

oIdentifikuoti tikslinę auditoriją;

oNustatyti komunikavimo tikslus;

oAprašyti komunikacinę žinutę;

oNustatyti parinktą komunikavimo kanalą ir kanalo tinkamumą;

oIšnagrinėti organizacijos biudžeto sudarymą ir paskirstymą;

oĮvertinti komunikavimo kompleksą ir jo elementų integraciją;

Darbo tikslas – išnagrinėti integruotų marketingo komunikacijų (toliau IMK) „Skype“ organizacijoje svarbą, marketingo komunikacijų plano struktūrą, įvertinti jos kriterijus bei identifikuoti esminius integruotų marketingo komunikacijų planavimo aspektus.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (4781 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 129 KB
  • Integruotų marketingo komunikacijų plano sudarymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Integruotų marketingo komunikacijų plano sudarymas. (2014 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/integruotu-marketingo-komunikaciju-plano-sudarymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:08