Integruotų marketingo komunikacijų prigimtis ir funkcijos


Marketingo referatas. Integruotų marketingo komunikacijų samprata. Integruotų marketingo komunikacijų prigimtis ir raida. Integruotų marketingo komunikacijų funkcijos. Literatūra.


Marketingo komunikacija, nepriklausomai nuo jos pobūdžio – tai procesas, kurio metu pasiekiama reikalinga auditorija, jai perduodant tikslingą informaciją per teisingai parinktus komunikacijos kanalus tinkamu laiku. Kokie veiksniai paskatino ir įtakojo integruotų marketingo komunikacijų atsiradimą, bei kokias funkcijas jos atlieka, šiame darbe bus trumpai aptarta.

Darbo objektas – integruotos marketingo komunikacijos.

Darbo tikslas – išsiaiškinti integruotų marketingo komunikacijų prigimtį ir funkcijas.

Darbo uždaviniai – 1. aptarti integruotų marketingo komunikacijų prigimtį;

2. įvardinti integruotų marketingo komunikacijų funkcijas.

Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, mokslinių straipsnių analizė.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (2052 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 22 KB
  • Integruotų marketingo komunikacijų prigimtis ir funkcijos
    10 - 4 balsai (-ų)
Integruotų marketingo komunikacijų prigimtis ir funkcijos. (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/integruotu-marketingo-komunikaciju-prigimtis-ir-funkcijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:07