Intermodaliniai pervezimai kursinis darbas


Transporto kursinis darbas.

Intermodaliniai pervezimai kursinis darbas.


Netoli turi būti uostas arba stambi geležinkelio stotis.

Transporto koridorių kompleksinis įvertinimas gali buti išreikštas taip- gabenimo kainos veiksnio įvertinimas + gabenimo laiko veiksnio įvertinimas + krovinių saugumo veiksnio įvertinimas + galimybes pakeisti pavienes transporto grandines dalis veiksnio įvertinimas + krovinių draudimo veiksnio įvertinimas + bankines sistemos veiksnio įvertinimas + kitų veiksnių santykinis įvertinimas.

Sumine transporto sistemų kaina susideda iš gabenimo kainos tarp krovinio siuntejo ir gavejo. Taigi bendra transporto sistemų gabenimo kaina susideda iš -- gabenimokaina autotransportu nuo krovinio siuntejo iki geležinkelio stoties arba uosto + gabenimo kaina geležinkelių nuo krovinio siuntejo arba geležinkelio stoties iki uosto + gabenimo kaina laivu nuo vieno uosto iki kito + gabenimo kaina geležinkeliu nuo uosto iki geležinkelio stories + gabenimo kaina nuo uosto arba geležinkelio stoties iki krovinio gavejo.

Rytų Rusija, Kazachstanas ir Vidurines Azijos šalys – 2 balai

Krovinių saudumas, gabenant kroviniams automobiliais iš uosto arba geležinkelio stoties iki krovinių gavejo, vertinamas analogiškai kaip ir vežant iki geležinkelio stoties arba iki uosto.

Papildomas krovinių saugumo veiksnys priklauso nuo įvairių atsitiktinių veiksnių, pavyzdžiui, perkrovimo tarpiniose terminaluose ir uostuose, muitines patikrinimų. Šis veiksnys įvedamas tais atvejais, kai atsiranda nuolatine galimybe papildomai „liesti“ krovinį, papildomai ji perkrauti, papildomai vežioti ir panašiai. Pavyzdžiui Klaipedos uoste, susikaupus labai dideliam metalo kiekiui, tenka vežioti metala, ypač metalo lakštus, dideliais nuotoliais, o tai sudaro galimybe pažeisti lakštu kraštus. Dėl to blogeja metalo lakšto kokybė.Taigi krovinio saugumo veiksnys, lyginant transporto koridorius, apskaičiojamas taip – nagrinejamo trabsporto koridoriaus saugumo veiksnys padalintas iš maksimalaus saugumo veiksnys visuose nagrinejamuose transporto koridoriose.

Šalyje dažnai pasitaiko bankų krizių ir neramumų finansų sferoje.

Pagal susiklosčiusią padeti ir tradicijas šalių bankininkystėje, bankų sistemas veiksnys gali būti vertinamas taip—

Vakarų Europos šalys – 5 balai.

Vidurio Europos šalys – 4 balai.

Baltijos šalys – 3 balai.

Darbo patirtis gali būti vertinama trejų balų sistema—

Klaipėdos uostas dalyvauja Europos intermodalinės asociacijos, Baltijos uostų organizacijos veikloje. Pernai įstojome ir į Eurazijos sąjungą. Šios sąjungos forumuose sprendžiami strateginiai tranzito tarp Europos ir Azijos politikos klausimai, čia aptariamos transporto infrastruktūros vystymosi tendencijos. Jos sprendimai nemažai įtakos turi tranzito srautų formavimui. Lietuva ir Klaipėdos uostas yra Eurazijos tranzito kelių kryžkelėje. Mūsų dalyvavimas svarstant šiam regionui aktualias problemas, mūsų pozicija gali turėti įtakos priimamiems sprendimams. Todėl per savo atstovybę Maskvoje ketiname aktyviai dalyvauti ir šios organizacijos veikloje.

3.Tobulinti regioninės reikšmės kelių tinklo jungtį su TEN koridoriais(I-as Šiaurės – Pietų kryptimi, IX–jo atšakos IXB ir IXD Rytų-Vakarų kryptimi). Regioninės transporto infrastruktūros plėtra siekiama sumažinti avaringumą regioninės reikšmės keliuose bei neigiamą poveikį gamtai. Taip pat turėtų didėti gyventojų mobilumas, mažės išlaidos kelių priežiūrai bei transporto priemonių eksploatacijai. Būtų užtikrintas geresnis susisiekimas su turizmo objektais.

4.Strategijoje numatoma, kad iki 2015 metų Lietuvoje bus sukurta moderni multimodalinė transporto sistema, techniniais parametrais ir teikiamų paslaugų kokybe prilygstabti ES šalių lygiui. Todėl akivaizdu, kad Lietuvos narystė ES turės didžiulės įtakos šalies transporto sektoriui. Tai ne tik galimybė laisvai ir nevaržomai veikti išsiplėtusios ES transporto paslaugų rinkoje, bet ir įvairių ES fondų parama.

Intermodaliniai pervezimai kursinis darbas. (2016 m. Gegužės 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/intermodaliniai-pervezimai-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:23