Intermodalinio maršruto sudarymas


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Krovinys. Junginio rodiklių skaičiavimas. Maršruto sudarymas. Krovinio modulis. Vilkikas + puspriekabė. Vagonas (platforma). Transportavimo ypatumai. Krovos darbų organizavimas. Krovinio tvirtinimas. Vežimų juridinis pagrindas. Techninių, eksploatacinių rodiklių skaičiavimas. Ekonominiai rodikliai. Vežimo išlaidos. Išvados. Literatūra.


Transporto sektorius Lietuvoje – vienas našiausių ir puikias perspektyvas turinčių sektorių, kadangi Lietuvos respublika yra geografiškai patogioje strateginėje vietoje ir yra tranzitinė valstybė.

Darbo tikslas: Išanalizuoti intermodalinio pervežimo maršruto ypatybes, krovinio, būdo ypatybes, krovos darbų organizavimą, techninius – eksplotacinius rodiklius maršrute, bei vezimo išlaidas.

Darbo uždaviniai:

Atlikti apžvalgą apie krovinių vežimą automoblių transportu, bei geležinkelio transportu;

Išanalizuoti intermodalinio vežimo būdus maršrute;

Apskaičiuoti techninius eksploatacinius rodiklius maršrute;

Apskaičiuoti pervežimo išlaidas;

Darbo objektas: Transporto įmonė tarptautinis intermodalinis maršrutas 1. Klaipėda-Paneriai-Maskva apjungiant autotransportą ir geležinkelių transportą.

Maršruto krovinio vieneto sudarymui yra parinkti tos pačios rūšies standartiniai euro padėklai. Standartiniai europiniai plokštieji padėklai (paletės).

Transporto priemonės pasirinkimą lėmė transporto priemonės kaina, vilkiko markės patikimumas, sąlyginai žemos degalų sąnaudos, bei atitikimas europos standartams bei TIR normatyvoms, taip pat transporto priemonė atitinka visas Lietuvos susisiekimo ministro įsakymo dėl Maksimalių leidžiamų transporto priemonių matmenų, leidžiamų ašių apkrovų, leidžiamos bendrosios masės patvirtinimo“. Maršrutas driekiasi per trejų šalių teritorijas, iš kurių dvi nėra Europos sąjungoje. Maršrutas prasideda krovinių terminale, Klaipėdoje, vežamas krovinys kelių transportu iki Panerių geležinkelio stoties krovinių terminalo (312km.) 95% šios kelio atkarpos yra tarptautinis greitkelis E85, likę 5% yra priemiestiniai vietinio susisiekimo keliai. Po 3val.28min pasiekus Panerių stotį, kelių transporto priemonė yra patalpinama ant geležinkelio transporto priemonės (platformos) neperkraunant krovinio. Toliau šis krovinio vienetas keliauja geležinkelio transportu kerta Baltarusijos sieną ir per šalies sostinę Minską, keliauja Rusijos pasienio link. Kirtęs Rusijos sieną krovinys pasiekia galinį maršruto punktą, Maskvos geležinkelio bei krovinių terminalą „Belorusskaja“. Bendras atstumas įveiktas geležinkelio transportu yra 1238km., laikas atkarpoje 15val.7min., maršrutą sudarė tokios geležinkelio linijos : 862T ; 014P , prie Minsko 014P linija perėjo į 026Б, o bendras atstumas į vieną pusę apjungus kelių bei geležinkelio transporta yra (1238+312=1550km) .

„Webasto“- pagalbinis šildymas, kurio dėka nereikia gramdyti nuo langų ledo bei kentėti nuo rasojančių langų, o vairuotojas, bet kokiu sezonu, gali mėgautis malonios savijautos klimatu kabinoje;

Intermodalinio maršruto sudarymas. (2015 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/intermodalinio-marsruto-sudarymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:10