Internetas ir kompiuteriniai žaidimai verslo planas


Ekonomikos verslo planas. Reziumė. Siūlomo projekto esmė. Marketingo planas. Tikslinės rinkos nustatymas. Realios rinkos nustatymas. Teikiamos paslaugos apimčių nustatymas. Konkurentų apžvalga. Kainos nustatymas. Finansinis planas. Vieneto savikainos skaičiavimas. Lūžio taško analizė. Pelno (nuostolio) ataskaita. Finansiniai rodikliai. Literatūra.


Tam, kad galėčiau savo metodikos sukūrimą pritaikyti bei paslaugos forma realizuoti rinkoje, įkūriau individualią įmonę “TADERA“ bei patikrinau projekto idėją. Gavau tokius rezultatus:

•Paslaugos savikaina – 1,75 Lt;

•Pardavimo kaina – 3,00 Lt;

•Grynasis pelnas, apskaičiuotas pagal rinkos tyrimus nustatytoms paslaugų apimtims;

•Lūžio taškas – 37464 vnt. Taigi suteikus, 37464 paslaugų per metus, įmonės pelnas bus nulinis, suteikiant daugiau nei lūžio taškas, įmonė jau pradės gauti pelną. Remiantis rinkos tyrimais, pasiekti lūžio tašką nebus sunku, taigi verslo rizika žema;

•Projekto atsipirkimo laikas – 0,99 metų;

•Projekto pelningumas – 1,01;

•Grynasis pelningumas – 23,64 % (Grynasis pelningumas parodo, kiek grynojo pelno tenka vienam pardavimų litui.) Grynojo pelningumo Lietuvos įmonių vidurkis yra 8,8 %, taigi mano įmonės grynasis pelningumas yra aukštesnis nei šalies vidurkis. Vienas pardavimų litas atneša beveik 24 cnt. grynojo pelno. Jeigu gautumėte žemesnį, nei šalies vidurkis – tai mums signalas, kad reikia mažinti įmonės sąnaudas, kad gautume didesnį pelną.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2013 m.
  • 13 puslapių (2318 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 140 KB
  • Internetas ir kompiuteriniai žaidimai verslo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Internetas ir kompiuteriniai žaidimai verslo planas. (2013 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetas-ir-kompiuteriniai-zaidimai-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:45