Internetinė parduotuvė praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės raida. Įmonės teisinė forma. Veiklos rodikliai. Darbo organizavimas įmonėje. Organizacinė įmonės struktūra. Pardavimo personalo darbo vertinimo ir motyvavimo principai. Įmonės rinkodaros priemonės. Prekių (paslaugų) asortimentas. Pardavimo kainos nustatymas. Klientų aptarnavimas. Pardavimo proceso valdymas įmonėje. Pardavimo vadybininko savaitės planas. Išvados. Literatūra.


Praktikos rezultatai : nagrinėti įmonės organizacinę struktūrą ir darbo organizavimą, įvertinant pardavimo personalo vaidmenį bendrovės veikloje; išskirti pardavimo personalo darbo vertinimo principus ir motyvacijos veiksnius; apžvelgti prekių (paslaugų) rinkos poreikį ir nustatyti prekių (paslaugų) pardavimo kanalus, organizuoti pardavimus optimaliai paskirstant išteklius bei siekant efektyvumo; įvertinti produktų asortimentą, kainodarą, rėmimo politiką, pirkėjų aptarnavimą; planuoti, organizuoti savo darbą, laiku atlikti užduotis, laikytis etikos normų bendraujant ir bendradarbiaujant su įmonės darbuotojais bei klientais.

Pristatyti praktikos įmonę. Išsamiai apibūdinama praktikos įmonė: teisinė forma, trumpai paminima jos raida, veiklos rodikliai.

Nagrinėti darbo organizavimą įmonėje. Išsiaiškinti ir pateikti verslo įmonės organizacinės struktūros shemą, aprašyti jos formą ir pagrįsti pasirinkimą. Atskleisti pardavimo personalo vaidmenį bendrovės veikloje, jo darbo vertinimo bei motyvavimo principus.

Analizuoti įmones rinkodaros priemones.

Išsiaiškinti ir aprašyti vadovaujantis kokiais kriterijais formuojamas prekių (paslaugų) asortimentas. Nustatyti į kokią tikslinę rinką orientuotas prekių asortimentas. Įvertinti prekių asortimentą. Susipažinti su asortimento analizės metodais bei asortimento valdymo strategijomis.

Pardavimo kainos nustatymas. Kokį poreikį galutinei kainai daro konkurentai ir tiekėjai? Aprašyti ir įvertinti paklausos poreikį kainai, nuolaidų taikyma ir t.t.

Analizuoti įmonės rėmimo politiką – reklamą, reklamos organizavimą, asmeninį pardavimą, pardavimo skatinimą, ryšius su visuomenę. Pagrįsti taikomus rėmimo elementus ir jų poreikį pardavimams.

Aptarti klientų aptarnavimą ir jų lojalumo didinimo veiksnius (priemones) .

Nagrinėti pardavimo proceso valdymą įmonėje. Išsiaiškinti ir aptarti įmonėje taikomas pardavimo strategijas, pardavimo technikas bei pagrįsti jų tinkamumą, pardavimo rezultatų įvertinimo ir kontrolės metodus.

Sudaryti savo, kaip pardavimo vadybininko, savaitės darbo planą.

Nurodytų užduočių atlikimas turi būti pateiktas praktikos ataskaitoje, vadovaujantis VKK nustatytais projektinių darbų rengimo bei studijų rašto darbų iformavimo reikalavimais.

Internetinė parduotuvė praktikos ataskaita. (2015 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetine-parduotuve-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:04