Internetinė rinkodara skaidrės


Marketingo skaidrės.

Internetinė rinkodara. Pranešimo tikslas ir uždaviniai. Į vartotojus orientuota rinkodara. Verslo vizijos rengimas. Ryšiai su klientais. Elektroninės rinkos ir jų funkcijos. Internetinė rinkodara turi daugybę privalumų, palyginti su kitais reklamos kanalais. Internetinės rinkodaros dinamika, sąlygos ir formos. Reklamos pateikimo pobūdis. Čereška B. (2004) akcentuoja, kad reklamos pranešimai gali būti rengiami pagal. Pateiksiu populiariausius būdus reklamuotis internete. „Banerius“ ir „Pop up“ reklamas. Vaizdinė reklama. Socialinių tinklų reklama. Video rinkodara. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tikslas – apibūdinti internetinę rinkodarą ir interneto dinamiką, jų formas bei efektyvumo didinimo priemones ir krypčių vertinimo kriterijus. Uždaviniai: nustatyti, koordinuoti visus internetinės rinkodaros veiksmus, kurie darytų didžiausią poveikį potencialiems vartotojams (tikslinei auditorijai), bei plačiau išanalizuoti interneto reklamą, jos savybes, tikslus.

Internetinės rinkodaros taisyklės bet kokiam verslui yra vienodos: Sukurti savo prekinį ženklą; Surasti savo tikslinę auditoriją; Paskatinti pardavimus; Raginti pakartoti sandorį;.

Viena svarbiausių besiverčiančių elektronine komercija bendrovių sėkmės priežasčių – sugebėjimas laiku ir tinkamai aptarnauti savo klientus. Deja. dauguma šiuo metu internete prekiaujančių įmonių į klientų klausimus atsako tik po kurio laiko arba išvis neatsako. Yra priimta, kad standartinis laikas, per kurį turi būti atsakyta į verslo klausimus, yra nuo 48 iki 72 valandų. Užtrukus ilgiau galima prarasti klientą. Automatinės sistemos nebus efektyvios, kadangi kiekvienas klientas laukia asmeninio savo problemos sprendimo. Požiūris, kad svetainės kūrimas atleidžia nuo klientų aptarnavimo yra klaidingas, greičiau jau atvirkščiai, ji įpareigoja juos dar geriau aptarnauti. Svetainė pati neatlieka klientų aptarnavimo funkcijų, ji padeda rasti reikiamą informaciją apie produktus ar paslaugas, tačiau šalia to reikalingi ir žmogiškieji resursai.

Internetinio verslo sėkmė priklauso nuo to ar žinoma kas yra potencialūs vartotojai ir ar mokama juos apibūdinti. Geriau pažinus savo klientus galima pasirinkti efektyviausią rinkodaros strategiją. Tiriant vartotojų grupes naudojami keturi pagrindiniai rinkos segmentavimo kriterijai: Demografinis; Geografinis; Psichografinis; Vartotojo elgesys;.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (1902 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 3473 KB
  • Internetinė rinkodara skaidrės
    10 - 7 balsai (-ų)
Internetinė rinkodara skaidrės. (2016 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetine-rinkodara-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:13