Internetinė rinkodara tyrimas


Marketingo tyrimas. Kaip socialinių medijų rinkodara veikia smulkaus verslo atveju? Internetinė rinkodara smulkiajam verslui.


Internetinė rinkodara - tai įvairaus pobūdžio reklamos internete metodų ir instrumentų rinkinys. Internetine rinkodara atsirado 90-ųjų pradžioje. Praėjus keletai metų nuo interneto atsiradimo.

Būtina žinoti kuo siekiate savo interneto tinklapiu, ar ieškote naujų klientų ir plečiate veiklą ar tik darote jį kaip vizitinę kortelę. Kaip įmonės vadovui būtina rasti šiuos atsakymus. Tuo vadovaujantis turi būti kuriama visa internetines rinkodaros svetainės koncepsija.

Internetinės svetaines procesas baigtas

Elektroniniai laiškai ir atsakymai

Tiesioginis marketingas el-paštu ? Kaip tai vyksta ?

Kiekviena įmonė užsiemanti internetine rinkodara, marketingu el-paštu turi tam tikrą duomenų bazę su daugybę pašto adresų . Dažniausiai jie ir siūlo marketingą el-paštu kai paslaugą, tarkim 10.tūkst laišku 300 lt.

Šie adresai atsiranda nuo įvairiausių tinklapių registracijos iki „atspek skaičių įvesk el-pašto adresą ir lamėk iPhone“Nors įstatimiškai galima naudoti tik savo surinktas duomenų bazes, daugelis įmoniu keičiasi arba perka tarpusavyje.

Rinka nuolatos keičiasi, todėl turi keistis ir įmonės interneto svetainė. Teisingams sprendimams priimti pades detali lankytojų statistika. Po tam tikro laiko galima pastebėti ka vartotojas mėgsta dažniausiai, kodel renkasi paslauga A dažniau, nei paslauga B. Šitie pastebėjimai sustiprina gįžtama ryši ir padidiną įmonės pelną

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • 3 puslapiai (1014 žodžių)
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 137 KB
  • Internetinė rinkodara tyrimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Internetinė rinkodara tyrimas. (2015 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetine-rinkodara-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:05