Internetinė rinkodara


Internetine rinkodara imoneje. Crm sistemos tipai. Kada atsirado internetine rinkodara. Referatas internetine rinkodara.

Marketingo kursinis darbas. Internetinė rinkodara. Įvadas. Kas yra internetinė rinkodara ir jos nauda. Internetinės rinkodaros elementai. Į vartotojus orientuota rinkodara. Tinklapio vaidmuo. Verslo vizijos rengimas. Ryšiai su klientais. Elektroninės rinkos ir jų funkcijos. Pirkimo internetu motyvacija. Prekė ir jos kaina internete. Elektroninio pardavimo prielaidos ir sąlygos. Prekių tipai. Vertės kūrimas internete. Produkto požymiai. Prekės vardas. Pagalbinės paslaugos. Žymėjimas. Produkto kūrimo internete technologiniai aspektai. Naujų produktų strategijos. Kaina elektroninėj komercijoj. Kainų politikos esmė. Kainų nustatymo strategijos. Internetas kaip efektyvi rinka. Prekių pateikimas internete. Reklama ir pardavimų skatinimas. Kryptinga reklama. Elektroninės komercijos reklaminės priemonės. Paieškos sistemos. Reklama elektroniniu paštu. Reklaminės užsklandos. Reklamos kainodara. Pardavimų skatinimas. Ryšių su klientais valdymas. Crm rūšys. Crm sistemos. Klientų informacinės bazės atnaujinimas. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


Atsiradus, bei plečiantis pasauliniam kompiuteriniam tinklui, rinka rado sau naują nišą, kurią buvo būtina užpildyti. Taip atsirado internetinė rinkodara, kurios pagalba pristatomas produktas ar verslas interneto vartotojams, kurie ieško informacijos virtualioj erdvėj. Pradėtos diegti internetinės technologijos kasdieninėje įmonės rinkodaros veikloje praplėtė jų galimybių ribas, bei sudarė sąlygas padidinti veiklos efektyvumą. Šiuo metu internetą savo produkcijos marketingui naudoja daugelis užsienio kompanijų. Pvz. kompiuterių gamybos milžinė IBM skiria apie 15 % komunikavimui skirto biudžeto elektroniniam marketingui. Todėl šiuo metu nebekeliamas klausimas ar naudoti internetą marketingui, o tik kaip jį efektyviau panaudoti. Tam pirmiausia reikia sukurti įmonės elektroninio marketingo strategiją, apibrėžiant tikslus, klientų grupes, produktus ir rinkas. Antra, reikia investuoti tam tikras lėšas ir darbo sąnaudas, šiai strategijai įgyvendinti.

Internetinė rinkodara. (2013 m. Vasario 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetine-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:01