Internetinė rūbų parduotuvė verslo planas


Verslo verslo planas. Internetinė parduotuvė – kas tai? Santrauka. Verslo aprašymas ir tikslai. Tačiau yra ir pliusų. Įmonės tikslai. Konkurencijos analizė. SWOT analizė. Marketingo tikslai. Rinkodaros planas. Gamyba. Valdymas ir darbuotojai. Verslo plano apibendrinimas.


Ateityje pasiūlyti papildomų paslaugų (internetinėje parduotuvėje pasiūlyti pirkėjams stilisto paslaugas, kuris atsakytu į klientų užduodamus klausimus apie stilių, duotu jiems reikalingų patarimų)

Prekė: Planuodami savo būsimos parduotuvės asortimentą, mes pasirinkome tokias prekes (kelnės, šortai, sijonai, suknelės ,liemenės ir t.t.), kurios turi didelę paklausą tarp pirkėjų ir tai turi užtikrinti mūsų pajamas bei gaunamą pelną. Šios prekės bus įvairių modelių, raštu, spalvų, medžiagų, o svarbiausia dydžių. Sau tinkamus rūbus galės išsirinkti ne tik paaugliai ar vidutinio amžiaus žmones, bet ir vyresnio amžiaus pirkėjai. Prekės, kurios neturės paklausos pardavinėsime su nuolaidomis, o asortimentą papildysime naujomis, turinčiomis paklausą kolekcijomis. Mes manome, kad parduotuvėje rūbai nebus ilgai nenupirkti, nes siūlydami rūbus tuo pačiu atsižvelgsime ir į sezoną bei kitus pirkimą įtakojančius veiksnius.

Kaina: Internetinė parduotuvė „Dress Up“ orientuosis į nedideles ir vidutines pajamas gaunanti pirkėją. Pagrindinis pelningo verslo uždavinys – teisingai nustatyti prekių kainas. Prekių apyvartos didinimas nekeliant aukštos kainos leidžia gauti didelį pelną. Mūsų parduotuvėje siūlomos prekių kainos palyginus su konkurentais bus mažesnės. Rinkos sąlygomis dirbančiai įmonei kaina yra svarbus rodiklis, nes pagrindinė jos funkcija – tai garantuoti pelną. Pirkėjui nuolatos atrodo, jog prekės kaina yra per brangi, o pardavėjui dažniausiai atrodo priešingai.

Didžiausia marketingo sėkmė – kai tiek pirkėjas tiek pardavėjas pripažįsta, jog prekės kaina atitinka pačią prekę. Parduotuvėje prekių kainos bus nuo 20Lt iki 250 – 300Lt. Kadangi siūlomų prekių kokybe bei išvaizda bus aukšta, manome, kad prekės atitiks savo kainas. Mūsų parduotuvėje svarbiausia bus prekės ir kainos santykis t.y. kad prekė savo kokybe atitiktu kainą.

Reklama: Tai vienas iš būdų skatinančių klientus apsilankyti internetiniame parduotuves puslapyje ir įsigyti norimą prekę. Kaip reklaminę priemonę mes naudosime internete aptinkamus reklaminius skydelius, taip pat išnaudosime erdvę reklamai socialiniame tinklapyje „Facebook“. Pasinaudosime žodine reklama ir paskatinsime savo draugus apsilankyti mūsų parduotuvės tinklalapyje, įsigyti prekių bei įvertinti kainos ir kokybės santykį, aptarnavimą patiems. Šie likę patenkinti mūsų internetinę rūbų parduotuvę parekomenduos kitiems pažystamiems. Be to, kartą per savaitę prekes reklamuosime laikraštyje „Lietuvos Rytas“.

Paklausai padidėjus atsidarysime savo ofisą, pačiame Vilniaus senamiesčio centre. Ofisas bus modernus ir gan didelis 55m2. Nuomos kaina : 1600lt +šildymas, apšvietimas .

  • Verslas Verslo planai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2376 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 101 KB
  • Internetinė rūbų parduotuvė verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Internetinė rūbų parduotuvė verslo planas. (2014 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetine-rubu-parduotuve-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:05