Internetinės parduotuvės analizė


Verslo analizė. Įvadas. Apie įmonę. Elektroninio verslo modelis. Interneto svetainės analizė. Marketingo strategija. Konkurencinė aplinka. Išvados. Literatūros sąrašas.


Ši e-parduotuvė yra įkurta ir valdoma A.Vilimo firmos „Milada“. A.Vilimas – tai dviratininkas, dviračių sporto entuziastas, kuris dirba versle jau 15 metų ir turi pakankamai žinių ir patirties, kad sugebėtų kontroliuoti savo įmonę, atsakyti į visus rūpimus klientų klausimus ir suteiktų naudingus patarimus. Dviraciai.lt stebina puikiu klientų aptarnavimu: padeda ne tik išsirinkti dviratį, bet ir paaiškina, kaip jis veikia, kaip veikia pavaros, ir net gi pataria kaip važiuoti dviračiu nepervarginant organizmo.

Dviraciai.lt turi išsamią, kiekvienam lengvai suprantamą internetinę svetainę, kurioje klientas gali rasti viską, ko reikia, norint įsigyti tinkantį ir patinkantį dviratį.

Tad savo rašte darbe aš išnagrinėsiu ir atsakysiu į klausimą, ar dviraciai.lt yra sėkminga e-parduotuvė, kuri turi viską, ko reikia gerai įmonei ir e. svetainei: tinkamą išvaizdą, dizainą, strategiškai išdėstytą elektroninio verslo modelį bei marketingo strategiją.

Kaip jau minėjau, dviraciai.lt yra sėkminga įmonė, kuri užsiima dviračių pardavimu, jų remontu. Jie teikia nemokamas konsultacijas, nemokamą garantinę priežiūrą iš jų e.parduotuvės pirktiems dviračiams. Taip pat organizacija užsiima slidžių ir pačiūžų servisu.

E.parduotuvė klietus konsultuoja 6 dienas per savaitę, patogiu laiku: nuo 9 iki 18 valandos darbo dienomis ir nuo 9 iki 15 valandos šeštadieniais. Su įmone galima susisiekti telefonu arba el. paštu. Nemokamos konsultacijos – tai savotiška įmonės reklama, šis pasiekiamumas ir pagalba patenkina klientą ir neša sėkmę, taip padeda nukonkuruoti konkurentingas įmones, kurios galbūt lėčiau ar rečiau reaguoja į klientų užklausas.

  • Verslas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1206 žodžiai)
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 34 KB
  • Internetinės parduotuvės analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Internetinės parduotuvės analizė. (2015 m. Lapkričio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetines-parduotuves-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 08:54